ویدیوی معرفی سری سونی اکسپریا Z5

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان نمایشگاه IFA 2015 که این هفته در برلین برگزار شد، شرکت سونی از نسل جدید گوشی‌های رده‌بالای خود، تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده‌برداری کرد.

این سری شامل سه گوشی اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم است.

Z5 پریمیوم به عنوان اولین تلفن همراه با صفحه‌ نمایش ۴K شناخته می‌شود.

اکسپریا Z5 از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت رم و دوربینی ۲۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

Z5 در مدل دیگری به نام Z5 پریمیوم (به معنای اعلا) هم عرضه می‌شود. این گوشی به عنوان اولین تلفن همراه دنیا با صفحه‌ نمایش ۴K شناخته می‌شود. به جز صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و باتری قدرتمندتر، تفاوت دیگری بین Z5 و Z5 پریمیوم وجود ندارد.

کوچک‌ترین عضو این خانواده، اکسپریا Z5 کامپکت (به معنای جمع و جور) نام دارد. به گفته‌ی سونی، این گوشی به راحتی در جیب کاربران قرار می‌گیرد! سونی برای Z5 کامپکت، از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده شده است. علاوه بر صفحه نمایش، این گوشی تنها دو گیگابایت رم دارد و ظرفیت باتری آن به ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعت، تنذل پیدا کرده است.

لازم به‌ذکر است که سونی روی کلید پاور هر ۳ گوشی، حسگر تشخیص اثر انگشت قرار داده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Mehran

    سونی نشون داد که چقدر راحت میتونه بهترین ها رو تو یک مجموعه جمع کنه و عرصه کنه ، یک مقایسه بین z5 permium و ۶s plus مشخص میکنه که پیشرفت و قدرت رو کی داره ،اما متاسفانه اکثرا به امکانات کار ندارن ! و میرن دنبال مارک و چشم و هم چشمی !

  2. علیرضا خانمحمدی

    با سلام
    راه اندازی این بخش از سایت رو به مدیریت و همه خانواده digikala تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق و شاد و با انرژی باشید
    با تشکر از آمازون ایران

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه