[ویدیو] راهنمای تشخیص آیفون اصل از تقلبی

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یک محصول محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا، هرچه که باشد خواه یک گوشی هوشمند باشد یا یک دستگاه یخچال‌فریز و حتی اسباب‌بازی، بلافاصله بعد از اسم در کردن و معروف شدن، با خطر عرضه‌ی محصولات مشابه تقلبی روبه‌رو می‌شود.

آیفون، گوشی هوشمندی که طرفداران پر و پا قرصش هر سال برای خرید جدیدترین مدل در فروشگاه‌های اپل صف می‌کشند، بدون شک یکی از اولین گزینه‌هایی است که به ذهن یک متقلب حرفه‌ای می‌رسد تا پروژه‌ی کلاهبرداری جدیدش را شروع کند.

با تماشای این ویدیو یاد می‌گیرید هنگام خرید آیفون، باید چه چیزهایی را برای اطمینان از اصل بودن آن امتحان کنید.

همان‌طور که می‌دانید بازارهای جهانی از وجود آیفون‌های تقلبی در امان نیست و تعداد افرادی که تا امروز گول خورده‌اند و پول گزافی را بابت یک محصول تقلبی پرداخته‌اند هم کم نیست. در آستانه‌ی شهریورماه و نزدیک شدن به موعد معرفی جدیدترین مدل گوشی‌های هوشمند اپل، یعنی آیفون ۷ ، خوب است بدانید راه‌های ساده‌ای برای تشخیص دقیق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نسخه‌های تقلبی آیفون وجود دارد.

البته باید یادآور شویم قبل از هرچیز بهتر است کمی تحقیق کنید و برای خرید گوشی‌ای که می‌خواهد همدم شب‌وروزتان شود! و پول کمی هم برای آن نمی‌پردازید، حتما فروشگاه‌های معتبر را پیدا کنید. وقتی یک فروشگاه معتبر بوده و از مراجع قانونی تاییدیه داشته باشد، دست‌کم درصورت بروز مشکل می‌توانید به‌صورت قانونی پیگیر مساله شوید.

اما اگر به هر دلیلی به صداقت فروشنده‌ اعتماد ندارید یا اصولا آدم محتاطی هستید و می‌خواهید خودتان صحت همه‌چیز را بررسی کنید، باز هم جای نگرانی وجود ندارد چرا که با کمک کارشناسان موبایل از این به‌بعد به‌راحتی می‌توانید مثل یک کارشناس آیفون‌های تقلبی را بشناسید و گول نخورید!

در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، یک جعبه‌ی آیفون پیش روی‌تان قرار می‌گیرد که ظاهرا همه‌چیزش اصل و اورجینال به‌نظر می‌رسد اما کارشناس ویدیو در حالی که این گوشی را با یک دستگاه آیفون اصل مقایسه می‌کند، مرحله‌به‌مرحله تقلبی بودن آن را به شما توضیح می‌دهد.

با تماشای این ویدیو یاد می‌گیرید هنگام خرید آیفون، باید چه چیزهایی را برای اطمینان از اصل بودن آن امتحان کنید.

منبع: YouTube

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar مهسا

    عالی بود مرسی کمکم کرد

  2. Avatar حمید

    نداشتن نشان fcc یهنی اون مارک سطل زباله نشان بر اصل بودن هست ها فیک بودن . چون برخی ها این نشان را پایین ۶s دارند و برخی ندارند لطفا راهنمایی کنید

  3. Avatar دورانیت

    خیلی عالی بود تشخیص گوشی تقلبی و اصل این روزا خیلی مهمه
    تشکر

  4. Avatar مهدی محمدی

    سلام و عرض خسته نباشید به خانم سلیمانی با این مقاله بسیار عالیشون ، خیلی متشکر ، خیلی ناراحتم چون فهمیدم از من کلاه برداری کردن و ایفون ۶s تقلبی فروختن، فروشگاه ایتونز بهترین روش هست برای تشخیص اصل از تقلبی

  5. Avatar سام

    فکر کنم وجود اندروید که خودش گواه بر جعلی بودن خودش هست (بخاطر متن باز و..نصب آسان به صورت غیر مجاز و کیلویی) سبب ایفون فیک میشه

    باز از مزایایی بد اندروید

    1. Avatar امیرحسین مصطفوی

      نرم‌افزارها و سیستم عامل‌های متن باز به صورت رایگان عرضه میشن و هرکسی این اجازه رو داره، تاکید میکنم این اجازه رو داره که هر کاری دوست داره باهاش انجام بده. میتونه اون رو به هر شکلی دوست داره در بیاره. پس ما تو نرم‌افزارهای متن باز چیزی با عنوان نصب غیر مجاز نداریم.
      مزایای بد اندروید! مثل این هست که من بگم یکی از بدیهای کارد میوه خوری این هست که میشه باهاش آدم کشت!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه