معاون بخش طراحی گوگل از طرفداران ویندوز ۱۰ نیست

۱۲ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Matias Duarte

ماتیاس دوارت (Matias Duarte) معاون بخش طراحی شرکت گوگل بر این باور است که ویندوز ۱۰ به خوبی ویندوز XP نیست.

معاون بخش طراحی شرکت گوگل ظاهر و طراحی ویندوز ۱۰ را دوست ندارد.

دوارت در توییتر خودش گفته که یک تبلت سرفیس پرو ۴ که با ویندوز ۱۰ عرضه شده بود را خریده، اما طراحی این سیستم‌عامل را دوست ندارد و فکر می‌کند که ویندوز XP در این زمینه بهتر است. او گفت ویندوز ۱۰ مانند یک ویندوز ۱۰ سال پیش است.

البته معاون بخش طراحی گوگل گفته که ویندوز ۱۰ همان ویندوز XP با یک طراحی مسطح است. این مسئول گوگل تغییرات زیادی را در ظاهر سیستم‌عامل اندروید به وجود آورده تا کاربران بتوانند ارتباط خوبی با این سیستم‌عامل پیدا کنند.

او در ادامه‌‌ی پست‌هایی که در توییتر منتشر کرده، گفته که از ظاهر ویندوز ۱۰ ناامید شده و این سیستم‌عامل هنوز مانند ویندوز XP است.

دوارت که پدر طراحی براساس متریال شرکت گوگل به شمار می‌رود به دلیل تغییراتی که در ظاهر سیستم‌عامل اندروید به وجود آورده، شهرت پیدا کرده است. طراحی بر پایه‌ی متریال روشی است که شرکت گوگل در چند سال گذشته از آن برای طراحی محصولات مختلف‌اش استفاده کرده است. این مدل طراحی به شکل خوبی در سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ یا مارشمالو دیده می‌شود.

البته مدل طراحی براساس متریال که دوارت آن را در محصولات گوگل به‌کار برده، برای اولین بار در رابط کاربری ویندوز ۸ و ویندوزفون به نمایش درآمده بود.

منبع: The Verge

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه