اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، پاوربانک شیاومی بخرید!

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه

آدم از یک پاوربانک چی می‌تونه بخواد؟ اینکه کوچیک باشه و راحت بشه حملش کرد؟ یا اینکه بتونه چند دفعه گوشی‌ رو شارژ کنه؟ راستی آیا باید به قیافه هم اهمیت داد؟ ما همین سوال‌ها رو از تیم تحریریه‌ی دیجی‌کالا پرسیدیم و ازشون خواستیم که نظرشون رو بدون جانب‌داری در مورد شارژر همراه NDY-02-AN شیاومی برای ما و شما بگن. چرا این مدل رو انتخاب کردیم؟ اینو دیگه باید از زبون بچه‌ها بشنوید. این شما و این پیشنهاد این هفته‌ی تیم تحریریه‌ی دیجی‌کالا:

خرید پاوربانک شیائومی 10000 میلی‌آمپر از دیجی‌کالا

‌‌‌     ‌

Niloufar-Kazemi

نیلوفر کاظمی

دنیای این روزهای ما وابستگی عجیبی به دنیای مجازی و استفاده از گوشی و تبلت به‌صورت مداوم دارد. دغدغه‌ی خاموش شدن گوشی برای تمام افرادی که مدت زیادی را بیرون از خانه به سر می‌برند، دردسری همیشگی و پراسترس است. در نتیجه آسان‌ترین و اولین راه‌حل ممکن، خرید پاوربانکی جمع‌و‌جور است که حمل آن حتی در جیب هم ممکن باشد. پاوربانک شیاومی NDY-02-AN نمونه‌ای از پاوربانک‌های کم‌جا با طراحی آلومینیومی زیباست که طبق تجربه‌ی فردی، امکان ۳ تا ۴ بار شارژ کامل برای گوشی LG G3 را دارد. سرعت شارژ‌ این پاوربانک زیاد است و مقاومت بدنه‌ی بالای آن بهترین مزیتی است که می‌توان به آن اشاره کرد. این مدل بعد از دو بار ضربه خوردن شدید نه‌تنها از نظر عملکرد دچار افت نشد بلکه از نظر ظاهری هم آثاری از خط و خش روی آن دیده نشده است. انتخاب این پاوربانک تجربه‌ی رضایت‌بخشی بود که همیشه خرید آن را به دوستانم پیشنهاد می‌کنم.

 

 

Arash-Fattahi

آرش فتاحی

شما رو نمی‌دونم، ولی من که اصلا دوست ندارم تو محیط کار یا مهمونی دربه‌در دنبال شارژری که به گوشیم بخوره باشم. حتی تو خونه هم هیچ خوشم نمیاد مجبور باشم چسبیده به دیوار، نزدیک پریز بشینم تا شارژ گوشیم پر بشه. دیگه بماند که موقع سفر و بی‌برقی، داشتن یه پاوربانک خوب چقدر می‌تونه به کار آدم بیاد. اما اکثر پاوربانک‌ها هم اون‌قدرها که باید، کار راه بینداز نیستند؛ یا ظرفیت پایینی دارند و بعد یک بار شارژ نصفه و نیمه‌ی گوشی، خودشون نیاز به شارژ دارن و اصلا هم سریع شارژ نمی‌شن؛ یا اگر ظرفیت بالایی داشته باشن، وزن و ابعادشون زیاد میشه و به‌قدری بد‌قلق می‌شن که آدمو از خیر اینکه همه‌جا اونو همراه داشته باشه منصرف می‌کنن. اگر هم برحسب اتفاق پاوربانکی پیدا بشه که هم ظرفیت بالا داشته باشه هم سبک و جمع‌و‌جور باشه، کیفیت ساخت و جنس بدنش بهونه‌ دست آدم میده واسه نخریدنش. ولی از اونجایی که شیاومی برندیه که واسه همه‌ی محصولاتش سنگ تموم می‌ذاره،  NDY-02-AN هم حسابش از بقیه پاوربانک‌ها سواست و آدم رو مجاب به خرید می‌کنه. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری که ۳-۴ بار آیفون ۶ رو شارژ می‌کنه، اندازه‌ی کوچیکش که قد یه کف دسته! از طراحیشم که حرفی نزنیم بهتره، فکر منم اگه یه روز اپل می‌خواست پاوربانک بسازه، جانی آیو دقیقا همین شکلی طراحیش می‌کرد و از خجالت جیب ما در می‌اومد.

 

 

Shima-Rostami

شیما رستمی

امان از موقعی که به برق دسترسی نداشته باشیم و شارژ گوشی تموم بشه! نمی‌دونم متاسفانه یا خوشبختانه، نفس همه‌ی ما به موبایل‌هامون بنده و وقتی خاموش بشن احساس می‌کنیم دیگه نمی‌تونیم به زندگی ادامه بدیم! البته الان دیگه این مشکل کاملا حل شده و یه وسیله‌ای به نام پاوربانک هست که مارو نجات می‌ده. شارژر همراه «شیاومی» (Xiaomi) مدل «NDY-02-AN» یکی از کالاهای خوبی هست که بااینکه قیمت نسبتا پایینی داره، می‌تونه تقریبا سه دفعه یه اسمارت‌فون رو کامل شارژ کنه. یه دونه خروجی USB داره و حدودا ۵ تا ۶ ساعت طول می‌کشه تا شارژ بشه. این پاوربانک نقره‌ای، بدنش آلومینیومیه و اگه باهاش برخورد خشن بشه، اتفاقی براش نمیفته. ابعادشم جمع‌وجوره و حتی توی جیب‌تون جا میشه. این همه مشخصات جالب واسه این کالا درنظر گرفته شده. پس بهتره دیگه با خاموش شدن ناگهانی گوشیاتون خداحافظی کنین و این پاوربانک خوب رو بخرید.

 

 

Fahimeh-Tafreshi

فهیمه تفرشی

نمی‌دونم این عنصر شماره‌ی ۱۳ جدول مندلیف یعنی آلومینیوم چه رازی تو خودش داره که این‌قدر در گوشی موبایل و لوازم جانبی‌اش جذابیت ایجاد می‌کنه. وقتی پای این فلز وسط میاد، بی‌شک یاد مقاوم بودن در کنار زیبایی و حس خوبی که در دست گرفتنش به کاربر می‌ده می‌افتم. وقتی پاوربانک قراره همه جا حتی در سفر همراه ما باشه، فضایی که اشغال می‌کنه خیلی مهمه. از طرفی ظرفیت و اندازه پاوربانک رابطه مستقیم دارن و نمی‌شه توقع پاوربانکی کوچک با ظرفیت خیلی زیاد داشت. اما پاوربانک NDY-02-AN نسبت به ظرفیت باتری‌اش، فوق‌العاده جمع‌و‌جوره. می‌تونید روش حساب کنید که حدود ۳ یا ۴ بار گوشی‌های موبایل هوشمند رو شارژ کنه. در کل لوازم جانبی برند شیاومی (Xiaomi) مقدار زیادی از تفکری رو که در همه ما نسبت به کالاهای چینی وجود داره از می‌برن.

 

 

Saied-Ebadi

سعید عبادی

شارژ، باتری، انرژی … همه‌ی ما دنبال دستگا‌ه‌هایی هستیم که باتری‌های مطلوب داشته باشند. انتظار هم داریم این دستگاه‌ها بتونند دقیقه‌های بیشتری روشن بمونند. خوب مشخصه این روشن بودنه برای ما نهایت استفاده رو داره. درسته که باتری بزرگ‌تر می‌تونه به روشن موندن بیشتر دستگاه‌مون کمک کنه؛ اما یک‌سری دردسر هم داره که مهم‌ترین اون‌ها می‌تونه زمانی باشه که برای شارژ باتری دستگاه‌مون هدر میره یا رنجی که موقع حملش تحمل می‌کنیم. پاوربانک همون وسیله‌ای که این مشکل رو حل می‌کنه. آسون شارژ می‌شه، حمل‌و‌نقلش هم راحته. علاوه بر این قابلیت‌ها، پاوربانک NDY-02-AN شیاومی سبکه، جمع‌و‌جوره، ده‌هزار میلی‌آمپر ظرفیت داره و می‌تونه فقط یک دستگاه رو شارژ کنه. خوب همین باعث میشه دیگه کسی تو سفر آویزنتون نشه که گوشی‌ خاموش شده‌اش رو براش شارژ کنید.

 

 

Roya-Alayian

رویا علائیان

اگر در تعطیلات پیش ‌رو برنامه‌ای برای سفر دارید و احتمال می‌دهید باتری گوشی‌تان تا رسیدن به مقصد دوام نداشته باشد، با این پاوربانک مشکل‌ را حل کرده و از سفر لذت بیشتری ببرید. این روزها موبایل یکی از ابزارهای جدایی‌ناپذیر در زندگی افراد است و متاسفانه استفاده از امکانات مختلفی نظیر گوگل‌مپ و دوربین در آن باعث می‌شود باتری دستگاه خیلی زود تمام شود. پاوربانک NDY-02-AN شیاومی در واقع یک باتری قابل شارژ یدک با ظرفیت زیاد است که انرژی را در خود ذخیره می‌کند و در مواقعی که به پریز برق دسترسی نداشته باشید، باتری گجت‌های قابل‌حمل شما را شارژ خواهد کرد. باتری لیتیوم-یونی ۱۰۰۰۰میلی‌آمپر ساعتی این پاوربانک پس از گذشت ۵.۵ ساعت شارژ شود تا آیفون ۶ شما را بیشتر از ۳.۵ مرتبه شارژ کند. بدنه‌ی آلومینیمی، شدت جریان خروجی ۲.۱ آمپری، نشانگر LED و وزن کم از دیگر ویژگی‌های ND-02-AN هستند تا تردیدها برای خرید این پاوربانک را برای هر کسی به‌یقین تبدیل کنند.

 

 

Nasim-Akherati

نسیم آخرتی

شارژ گوشی‌تون تموم میشه و با یه عالمه کار ضروری یا حتی غیرضروری دنبال یه سوکت برق می‌گردین. وقتی از ۲۴ ساعت روز ۲۵ ساعتشو داریم از گوشی، تبلت و… استفاده می‌کنیم، مسلما باید یه فکری هم برای منبع تغذیشون کنیم! هر چقدر هم باتری گوشی عالی باشه، بازم شارژ تموم می‌کنه. اینجاست که حرف از یک پاوربانک فوق‌العاده پیش میاد. برند چینی «شیاومی» چند وقتی‌ست که با همین پاوربانک‌های عالی شناخته شده و در حال حاضر یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. هرکجا که باشید به یک پاوربانک هم اندازه‌ی گوشی خودتون متصل می‌شوید و به‌راحتی و با خیال آسوده به مابقی امور روزانه می‌رسید. پاوربانک مدل (NDY-02AN) با یک بدنه‌ی فلزی خوش‌دست و ظرفیت ده هزار میلی‌آمپر ساعت طراحی شده و برای شارژ گجت‌های موبایل عالی به نظر می‌رسد. قیمت که جذاب! از نظر ابعاد هم که بله! خیالتان راحت… در جیب جا می‌شود! با تیک خوردن تمام این فاکتورها جای هیچ شکی باقی نمی‌ماند که این پاوربانک همان گزینه‌ی ایده‌آل است.

 

 

Arash-Kheirkhah

آرش خیرخواه

من این پاوربانک رو برای همسرم خریدم. اولین چیزی که توجه رو جلب می‌کنه، کیفیت خوب بدنشه که وقتی در دست می‌گیریدش حس بسیار خوبی بهتون دست می‌ده. دومین چیزی که من خیلی خوشم اومد وزن و ابعاد مناسبش بود که واقعا در جابجایی‌ها به چشم میاد و اون‌وقته که آدم می‌فهمه شیاومی چه طراحی خوبی برای این محصولش کرده. شاید داخل یک پاوربانک فقط یک باتری و چندتا مدار الکتریکی باشه اما یه جاهایی به دادت می‌رسه که به اصلی‌ترین و واجب‌ترین وسایلی مبدل می‌شه که همیشه دوست داری همراهت داشته باشیش. من خودم قبل از خریدن پاوربانک (دوسال پیش) اعتقاد داشتم که داشتن یک پاوربانک هیچ کاربردی نداره چون صبح داخل شرکت و شب هم در منزل به برق دسترسی دارم. اما این محصول جاهایی مثل راه بین منزل و محل کار، مسافرت، داخل ماشین و… به دادم رسیده که الان واقعا نظرم عوض شده. همسر من آیفون ۶s داره و من نوت ۵ که باتریش ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعته. این پاوربانک تقریبا ۲.۵ بار گوشی من و درحدود ۳.۵ بار گوشی همسرم رو شارژ می‌کنه. با شارژر گوشیم هم که ۲ آمپریه در حدود ۶ ساعت طول می‌کشه تا شارژ بشه. تنها چیزیش که شاید به نظر بد بیاد، خروجی تکیشه که من وزن و ابعاد مناسبش رو ترجیح دادم.

 

 

Nadia-Moradpour

نادیا مرادپور

من بهش میگم عصای دست! البته یه عصای پنهان! چیزی که هیچ‌کدوم از همسفرهام نباید از بودنش باخبر شن! خوب شما هم اگه جای من بودید و تا الان دو تا از اون رو بالاجبار بخشیده بودید، هرگز سومی رو از کیف‌تون در نمی‌آوردید. برای من که یه گوشی پرچم‌دار خفن که مدت‌ها شارژ رو نگه داره ندارم و منتظر هر تعطیلاتی هستم که بزنم به جاده و کوه و کمر،  هیچ چیزی مثل یه پاوربانک، حیاتی نیست‌‌‌. یه پاوربانک خوب که نذاره گوشیم خاموش بشه و با وزن‌ زیادش کوله‌‌ی سفرم رو زیادی سنگین نکنه. آره خوب! دقیقا دارم راجع به پاوربانک NDY-02-AN شیاومی حرف می‌زنم. پاوربانکی که حتی توی جیب هم جا می‌شه و طراحی ساده و وزن نسبتا کمش، بدجور دل همه رو می‌بره.

 

 

Fatemeh-MohammadKhanlou

فاطمه محمدخانلو

بارها پیش اومده که در شرایط اضطراری، گوشی موبایل‌مون خاموش شده و ما رو تو اوج نیاز تنها گذاشته. تو این شرایط هیچ‌چیز نمی‌تونه به اندازه‌ی همراه داشتن یک پاوربانک سبک و قدرتمند به ما کمک کنه. حالا اگه این پاوربانک از یک برند معتبر باشه که همگی قبولش داریم یک نکته‌ی مثبت به حساب می‌یاد. پاوربانک شیاومی مدل «NDY-02-AN» با ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و بدنه‌ای فلزی می‌تونه در هر شرایطی داخل کیف یا حتی جیب‌مون همراه ما باشه و برای شارژ گوشی موبایل و تبلت مورد استفاده قرار بگیره. اگه همیشه نگران خاموش شدن گوشی موبایلتون هستید و اگه با توجه به زندگی‌های شلوغ این روزها، جای کافی داخل کیفتون برای حمل یک پاوربانک سنگین با ابعاد بزرگ‌تر ندارید، این مدل از پاوربانک‌های شیاومی می‌تونه انتخاب مناسبی برای شما باشه.

 

 

Mohammad-Sammak

 محمد سماک

می‌پرسی اصلا چرا باید پاوربانک خرید؟ می‌گم به هزار و یک دلیل. یه دونشو بگم؟ ده تاشو واست میگم! ببین یه وقت اگه توی مسیر گیر کردی و نیاز داشتی که اینترنت گوشی‌تو روشن بذاری، یه همچین چیزی به کارت میاد؛ چون اون موقع باتری گوشیت خیلی سریع خالی میشه. یا مثلا رفتی سفر و با خیال راحت از اینکه گوشیت جا داره، هی داری فیلم می‌گیری تا یهو می‌بینی شارژ گوشی ته کشیده. باز مثلا شبی، نصفه‌شبی یه جا گیر کردی و نیاز به نور داری؛ اصلا کاپوت ماشین‌تو زدی بالا و میخوای یه نگاهی بندازی ببینی چشه. یه لامپ کوچولو درمیاری و وصل می‌کنی به پاوربانک تا همه جا روشن شه. یکی دیگه؟ حالا که زمستونه و هوا سرده؛ اما خب همیشه که اینجوری نمی‌مونه؛ باز هم بهار و تابستونی هست و باز هم هوا گرم می‌شه. یه پنکه‌ی کوچولو می‌گیری و وصل می‌کنی به پاوربانک که خنک‌ات کنه. انگار باز داری سوال می‌پرسی… کدوم پاوربانک؟ یه مدل بهت معرفی می‌کنم که هم سبک باشه و هم جون داشته باشه که دو، سه باری موبایلتو شارژ کنه. شیاومی رو که باید بشناسی. ببین شرکتش چینی هست، ولی چینیِ پدر و مادر داره! یه پاوربانک با مدل NDY-02-AN داره که گزینه‌ی خیلی خیلی خوبیه؛ اصلا فوق‌العاده است این کوچولوی خنک. ببین منو! فقط یه نفر هست که به پاوربانک نیاز نداشته باشه. می‌دونی کی؟ کسی که مرده باشه! آدم زنده حتما به پاوربانک نیاز داره.

 

‌‌‌

پی‌نوشت: بذارین یه تقلب هم بهتون برسونم؛ اگه اون چراغ LED و پنکه همراه شیاومی که گفتم رو همراه با پاوربانک بگیرید، هم سبد خریدتون کامل میشه و هم اینکه دیگه پول ارسال رو نمی‌دید. دیگه خود دانید!

پاور بانک شیائومی 10000

 

‌‌‌‌‌    ‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar امید

    خیای خوبه. من که راضی هستم. ۲۰۰۰۰ بهتره.

  2. Avatar محمد

    یه تعمیر کار موبایل میگفت که پاوربانک رو با اهم متر تست مرده و میگه متاسفانه پاوربانکها خروجی با آمپر متغیر میدن بیرون که باطری گوشی یا تبلت رو در دراز مدت داغون میکنه و خروجی ثابت نداره . کسی میتونه راهنمایی کنه ؟

  3. Avatar شاهین میرصادقی

    حالا نظر من رو ۲۰۰۰۰ هست چون در حال عادی افرادی که یه تبلت در کنار موبایلشون دارن فقط ۶۰۰۰ تا تبلت میبره و موبایل ها هم حد اقل ۳۲۰۰ لازم دارن
    با این جمع و تفریق ۹۲۰۰ فقط یه بار شارژ هر کدوم میشه و اگر ظرفیت ۱۰۰۰۰ خریداری بشه حتی ۹۲۰۰ هم مفید نمیده
    پس ۲۰۰۰۰ خریداری کنید که هم بیش از ۱ بار هر دستگاه رو شارژ کنید هم نگرانی از بابت کمبود شارژ نداشته باشید
    من خودم قبلا ۱۶۰۰۰ رو خریدم ولی ۲۰۰۰۰ رو توصیه میکنم

  4. محمد سماک محمد سماک

    به همه دوستان سلام عرض میکنم
    من فقط اومدم بگم اگه به صفحه محصول مراجعه کردید و دیدید که ناموجوده، ناامید نشید.
    بهتون قول میدم که سر ظهر حتما موجود دوباره میشه
    ارادتمند همگی

  5. Avatar محمد علی الوانی

    من ۱۶۰۰۰ ش رو دارم و واقعا راضی ام… البته که به خاطر الومینیمی بودنش وزنش بالاس و اندکی هم بد دسته که مناسب توی کیف یا کوله س

    ولی مدل جدیدش که ۲۰۰۰۰ تایی هست پلاستیکی هست و وزنش از اینم کمتر شده و سایزشم بهتره و اونو بخرید!

    البته اگه میتونید ی شارژر با امپر بالا بخرید برا شارژش چون با شارژر موبایلتون که معمولا ۱ آمپر هست ۱۰ ۱۲ ساعت طول میکشه شارژ بشه! که مناسب سفر نیست ی شارژر با خروجی حداقل ۳ آمپر که برا تبلت هاس رو بخرید و فقط با اون شارژش کنید. چون طول عمرش هم بیشتر میشه.

  6. Avatar Amir

    سلام وخسته نباشید
    حدود یک ماه پیش یکیشو بابام واسم کادو گرفت
    یه بار lG G3 و سه بار هم s4miniرو کامل شارژ میکنه و در ضمن سرعت شارژ کردن خیلی خوبی داره.

  7. Avatar رسول داداشی

    سلام
    فقط نوشته های آقای آرش فتاحی تونستن منو قانع کنن:

    آرش فتاحی
    شما رو نمی‌دونم، ولی من که اصلا دوست ندارم تو محیط کار یا مهمونی دربه‌در دنبال شارژری که به گوشیم بخوره باشم. (((حتی تو خونه هم هیچ خوشم نمیاد مجبور باشم چسبیده به دیوار، نزدیک پریز بشینم تا شارژ گوشیم پر بشه))).

  8. Avatar سامان

    به نظر من بهتره کسانی که مصرف بالایی در شارژ گوشی دارند مدل ۱۶ هزار میلی امپر اون رو تهیه کنند.
    به شخصه برای گوشی S7 Edge مدل ۱۰ هزار میلی امپر فقط میتونه ۱.۵ بار شارژ کنه گوشی رو درحالی که مدل ۱۶ هزار میتونه ۳.۵ بار شارژ کنه
    باتری S7 Edge 3600 میلی امپر ساعت هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه