شایعات به ساخت پردازنده‌های گرافیکی سامسونگ اشاره می‌کنند

۱۶ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شرکت سامسونگ

شایعات جدید گفته‌اند که سامسونگ در حال آزمایش پردازنده‌های گرافیکی ساخته خودش است. این شرکت در حالی که تراشه‌های Exynos را تولید می‌کند، می‌تواند از پردازنده‌های گرافیکی خودش در این تراشه‌ها استفاده کند.

سامسونگ تا دو سال دیگر از پردازنده‌های گرافیکی خودش در تلفن‌های همراه گلکسی استفاده خواهد کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک سایت کره‌ای، پردازنده‌های گرافیکی سامسونگ روی محصولات سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ این شرکت قرار خواهند گرفت. به احتمال زیاد در گوشی‌های گلکسی S8 یا گلکسی S9 این پردازنده را مشاهده خواهیم کرد. البته شاید سامسونگ تا آن زمان نام محصولاتش را تغییر دهد.

در این اطلاعات گفته شده که سامسونگ از معماری Heterogeneous System Architecture برای این پردازنده‌ها استفاده کرده است. با استفاده از این معماری پردازنده اصلی با پردازنده گرافیکی روی یک Bus با یکدیگر در ارتباط خواهند بود که باعث می‌شود سرعت کلی دستگاه افزایش پیدا کند.

شرکت سامسونگ نزدیک به ۵ سال است که روی پردازنده گرافیکی مخصوص خودش کار می‌کند و به نظر می‌رسد که هنوز فاصله زیادی تا عرضه آن باقی‌مانده است. در شایعات گفته شده که سامسونگ تا دو سال دیگر از پردازنده‌های گرافیکی Mali استفاده می‌کند و پس از آن پردازنده‌های گرافیکی خودش را در گوشی‌های گلکسی به‌کار می‌برد. این شرکت تا این لحظه واکنشی نسبت به شایعات منتشر شده نداشته است.

منبع: Sam Mobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرمان احمدیان

    R&D به این میگن… پنج سال بدون تولید و بازدهی مالی روی یه محصول سرمایه گذاری کنی تا بعدا نتیجش رو بگیری…
    یه کم یاد بگیرن مدیران صنایع (همیشه) درحال توسعه ی کشورمون!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه