پرچمدار بعدی مایکروسافت: لومیا ۹۴۰ یا لومیا ۹۵۰؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که مایکروسافت تصمیم گرفت نام ویندوز بعدی خود را به جای ویندوز ۹، ویندوز ۱۰ بگذارد بسیاری این اتفاق را نشانه ای از فاصله‌گرفتن مایکروسافت از رسم و رسوم قبلی خود در تولید نرم افزار تفسیر کردند.

یکی از وبسایت‌های چینی تایید کرده که مایکروسافت پرچمداران بعدی‌اش را با نام‌های لومیا۹۵۰ و لومیا۹۵۰XL وارد بازار خواهد کرد.

اعلام‌های بعدی و به خصوص معرفی ویندوز ۱۰ به عنوان یک “سرویس” که به صورت مداوم آپدیت‌های نرم افزاری دریافت می‌کند نیز به این تحلیل رنگ واقعیت بخشیدند. اما به نظر می‌رسد که این سیاست تنها در بخش نرم افزار باقی نمی‌ماند و مایکروسافت در بخش سخت افزار نیز همین رویه را دنبال خواهد کرد.

مدتی که شنیده می‌شود مایکروسافت نام پرچمدار بعدی خود را لومیا ۹۴۰ نخواهد گذاشت و به لومیا ۹۵۰ پرش خواهد کرد. پرچمدار کنونی این شرکت لومیا ۹۳۰ است. امروز یک منبع چینی دیگر نیز تایید کرده که ویندوزفون‌های بعدی مایکروسافت که با نام رمز Talkman و Cityman شناخته می‌شوند، با نام‌های رسمی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL رونمایی خواهند شد.

Lumia

این منبع خبری افزوده که این دو پرچمدار بدنه ای تمام فلزی خواهند داشت، به درگاه‌های USB Type-C مجهز هستند و احتمالا در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد. پس از رونمایی، انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در ماه نوامبر و یا در زمان تعطیلات کریسمس وارد بازار شوند.

منبع: ITHome

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه