پرچمدار جدید موتورولا با نام موتو اکس استایل معرفی شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پس از انتشار تصاویر متعدد از پرچمدار آینده موتورولا، این شرکت رسما از موتو اکس ۲۰۱۵ رونمایی کرد. این گوشی ۵.۷ اینچی که به ادعای سازنده‌اش “یکی از بهترین دوربین‌های دنیا” را در اختیار دارد با نام رسمی Moto X Style به بازار معرفی شد.

بالاخره نوبت به موتورولا رسید. این شرکت بر خلاف روال سابق خود، پرچمدار جدیدش را با روش نامگذاری جدیدی معرفی کرد. این گوشی موتو اکس استایل نام دارد و موتورولا تاکید بسیاری بر کیفیت دوربین پشتی این گوشی دارد؛ ادعایی که با واقعیت نیز سازگار است.

موتو اکس جدید به یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی مجهز شده است. مدیر بازاریابی موتورولا، «آدرینه هایز» (A. Hayes) در مراسم رونمایی تضمین کرد که “دوربین این گوشی، بهترین در کلاس خود خواهد بود.” وبسایت DxOMark نیز بعد از مراسم یک بررسی کامل از دوربین این گوشی منتشر کرده و آن را در رده‌بندی بهترین دوربین‌های موبایل پس از گلکسی S6 سامسونگ و گلکسی نوت ۴ در رتبه سوم قرار داده است؛ رکوردی بسیار خوب!

دوربین جلوی این گوشی هم ۵ مگاپیکسل انتخاب شده که مانند بسیاری از گوشی‌های بازار از میدان دید بسیار خوبی برخوردار است. جدا از دوربین موتو اکس استایل، حاشیه دور صفحه‌نمایش این گوشی بسیار باریک است و در مقایسه با گوشی‌های هم‌سایزش، حس کوچکی به کاربر منتقل می‌کند. علاوه بر این، “پرسرعت‌ترین توربوشارژینگ دنیا را نیز دارد” و از ارتباطات LTE نسل جدید پشتیبانی می‌کند. موتورولا ادعا می‌کند که ۱۵ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۱۰ ساعت عمر باتری برای شما به همراه داشته باشد.

جزییات بیشتری از مشخصات سخت افزاری موتو اکس استایل: چیپست اسنپ‌دراگون ۱.۸ گیگاهرتزی شش هسته ای (اسنپ‌دراگون ۸۰۸)، سه گیگابایت رم، ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت باتری، تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و قابل افزایش با درگاه microSD و یک پوشش ضدآب جدید. صفحه نمایش این گوشی نسبت به نسل قبل به رزولوشن QHD ارتقا یافته و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن به عدد بسیار خوب ۷۶ درصد رسیده است (معادل با پرچمدار کنونی ال‌جی). نام گذاری “استایل” با سرویس Moto Maker موتورولا معنا پیدا کرده است. این سرویس که از قدیم توسط موتورولا برای گوشی‌هایش ارایه می‌شود، دارای پنل‌های پشتی با رنگ‌ها و جنس‌های مختلف است و کاربر می‌تواند بر اساس سلیقه و نیاز آن‌ها را برای گوشی خود انتخاب کند.

پرچمدار جدید موتورولا به اندروید لالی‌پاپ مجهز است که البته مانند دیگر شرکت‌ها علاقه‌ای به دستکاری زیاد آن ندارد و تجربه کار با این اندروید مانند اندروید خالص است. «جیم ویکس» مدیر طراحی موتورولا خبر داد که موتو اکس استایل از ماه سپتامبر فروش خود را “با ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار کمتر از بهترین گوشی‌های اپل و سامسونگ” آغاز خواهد کرد.

منبع: The Verge

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه