پرچم‌دار جدید ایسوس اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگ رم دارد

۷ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا چند روز دیگر شاهد معرفی حداقل ۴ گوشی جدید توسط شرکت ایسوس خواهیم بود. همه این گوشی‌ها بخشی از سری زن‌فون هستند. گوشی‌های زن‌فون ۴ (ZenFone 4)، زن‌فون ۴ سلفی (ZenFone 4 Selfie)، زن‌فون ۴ سلفی پرو (ZenFone 4 Selfie Pro) و زن‌فون ۴ مکس (ZenFone 4 Max) این چهار مدل هستند.

اما در کنار این چهار گوشی مذکور یک گوشی دیگر هم هست که گفته می‌شود ممکن است در کنار این چهار گوشی به بازار معرفی شود؛ مدل زن‌فون ۴ پرو (ZenFone 4 Pro). گفته می‌شود احتمالا این مدل در باقی سال میلادی جاری پرچم‌دار ایسوس خواهد بود.

برخلاف زن‌فون ۴ استاندارد مدل Pro این گوشی با تراشه بهتری به بازار عرضه می‌شود و RAM بالاتری هم دارد. این گوشی اخیرا در بنچمارک GFXBench دیده شده بنابراین بعضی از مشخصات آن همین حالا هم مشخص شده است.

در حال حاضر می‌دانیم که ایسوس زن‌فون ۴ پرو با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵، پردازنده گرافیکی Adreno 540 و ۶ گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود.

در کنار این ویژگی‌ها، می‌دانیم که گوشی هوشمند مورد بحث ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش دارد. احتمالا در آن از دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد و از سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا بهره می‌برد.

در حال حاضر صرفا همین اطلاعات را از زن‌فون ۴ پرو داریم. گرچه یک گزارش قدیمی‌تر ادعا می‌کرد این مدل صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی FHD و باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. گفته می‌شود این مدل قیمتی در حدود ۶۵۰ دلار خواهد داشت.

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar انجام پایان نامه

    سلام.ممنون از سایت مفید شما.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه