پرینتری که پاستیل درست می‌کند

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند سال گذشته، پیشرفت‌های زیادی در حوزه پرینترهای سه‌بعدی صورت گرفته است. تا این لحظه به وسیله این دستگاه‌ها سلاح درست شده و حتی از آن برای ساخت اعضای بدن انسان کمک گرفته شده است. به‌تازگی هم به وسیله این پرینترها می‌توان پاستیل تولید کند.

شرکت آلمانی Ketjes‌ پرینتر سه‌بعدی دست کرده که پاستیل درست می‌کند.

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، یک شرکت آلمانی یک پرینتر سه‌بعدی ساخته است که می‌تواند پاستیل تولید کند. این شرکت که Katjes نام دارد تا مدتی دیگر اولین سری از پاستیل‌های خرسی خودش را با این دستگاه تولید و راهی بازار می‌کند.

این شرکت نام کارخانه جادویی آبنبات سازی (The Magic Candy Factory) را روی پرینتر خودش گذشته است. این دستگاه می‌تواند در مدت ۵ دقیقه آبنبات‌ها و پاستیل‌های مختلف درست کند. کاربران می‌توانند نوع پاستیل و مزه آن را هم انتخاب کنند تا چیزی که می‌خواهند را دریافت کنند. این دستگاه توانایی این را دارد که در رنگ‌های مختلف پاستیل درست کند. حتی می‌توانید به وسیله این دستگاه پاستیل‌های بدون قند درست کنید که برای سلامتی مفیدتر خواهند بود. براساس اطلاعات منتشر شده، هر تکه پاستیل و آبنباتی که با این دستگاه درست می‌شود، ۵ دلار قیمت خواهد داشت.

3d-printer-gummy-2

این دستگاه اولین پرینتر سه‌بعدی دنیا برای ساخت خوراکی به شمار می‌رود که در بخش تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند تولیدات آن را بخورند. برای این دستگاه یک برنامه مخصوص طراحی شده که روی آیپد نصب می‌شود و کاربران می‌توانند پاستیل خودشان را طراحی کنند و آن را سفارش دهند. این دستگاه در مدت ۵ دقیقه می‌تواند نزدیک به ۱۰ گرم پاستیل تولید کند.

3d-printer-gummy-3 3d-printer-gummy-6 3d-printer-gummy-5 3d-printer-gummy-4

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه