پورشه با خودروهای هیجان‌انگیزش در نمایشگاه ژنو حاضر شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

در یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی امسال، پورشه با مدل‌های جدیدش حضور پیدا کرد. این مدل‌ها عبارتند از پانامرا اسپرت توریزمو (Panamera Sport Turismo)، پانامرا توربو اس ای‌هیبرید (Panamera Turbo S E-Hybrid) و GT3 991.2.

پانامرا، نام یکی از مدل‌های لوکس این خودروساز است که در کلاس خودروهای اسپتر سدان جای می‌گیرد. در نمایشگاه ژنو، از مدل Sport Turismo این خودرو رونمایی شد. این خودرو احتمالا در مدل‌های مختلفی از نظر قدرت به بازار عرضه می‌شود. مدل پانامرا ۴، به یک پیشرانه‌ی توربو ۶ سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید ۳۳۰ اسب‌بخار را دارد. مدل پانامرا ۴s هم از یک پیشرانه‌ی توئین‌توربو ۶ سیلندری با توان ۴۴۰ اسب‌بخار بهره می‌برد. نوع دیزل این مدل هم، توانایی تولید ۴۲۲ اسب‌بخار را دارد. در مدل پانامرا توربو هم از یک پیشرانه‌ی توئین‌توربو با ۸ سیلندر استفاده شده که خروجی قدرت آن، ۵۵۰ اسب‌بخار است. در نهایت مدل E-Hybrid پانامرا هم می‌تواند قدرتی معدل ۴۶۲ اسب‌بخار تولید کند. گفته می‌شود که برای به حرکت درآوردن پورشه پانامرا توربو از حال سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها ۳.۶ ثانیه زمان لازم است. کابین این خودرو، برای مشتریان بسیار لوکس و جذاب جلوه می‌کند که البته باید قیمت آن را هم در نظر داشته باشیم. حداقل قیمت پورشه پانامرا در بازار اروپا، از ۹۷ هزار یورو شروع می‌شود.

در این رویداد، پورشه ۹۱۱ GT3 هم جلب توجه می‌کند. خودروی اسپرت و کوپه‌ای که در دو مدل دوکلاچه و دستی عرضه می‌شود. صفر تا صد مدل دنده دستی، ۳.۹ ثانیه و این رقم برای مدل PDF هم ۳.۴ ثانیه است. از طرف دیگر، گفته می‌شود که حداکثر سرعت گیربکس دستی ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت بوده و مدل PDK هم، ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت است. احتمالا از این مدل، بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دستگاه تولید می‌شود. قیمت احتمالی این خودرو هم، حدود ۱۴۳ هزار دلار تخمین زده شده است.

70_porsche_911_gt3 2018-Porsche-911-GT3-2017-Geneva-Motor-Show-3 2018-Porsche-911-GT3-2017-Geneva-Motor-Show-5

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Car Magazine

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    لوکس اسپرت عبارت است از پورشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه