آیا پیتر جکسون در ساخت سریال ارباب حلقه‌ها نقشی خواهد داشت؟

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیتر جکسون ارباب حلقه‌ها

اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم در بین تمام مجموعه‌های سریالی که در دست ساخت است، یکی از نظر وسعت و هزینه، بالاتر از بقیه قرار می‌گیرد. آمازون ساخت مجموعه‌ای از روی دنیای «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) را آغاز کرده است و می‌خواهد برای آن سنگ تمام بگذارد. بر اساس قراردادی که آمازون با صاحبان حقوق مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها تنظیم کرده است، مجموعه‌ی سریالی ارباب حلقه‌ها باید تا دو سال آینده وارد مرحله‌ی تولید شود، در نتیجه آمازون با سرعت بالایی به دنبال پیدا کردن افراد کلیدی ساخت این مجموعه است.

آمازون از این افراد خواسته است تا ایده‌های خود برای سریال ارباب حلقه‌ها را ارایه کنند تا در صورت موافقت، همکاری را با آن‌ها شروع کند.

به تازگی وب‌سایت The One Ring که به اخبار و اطلاعات حول ارباب حلقه‌ها می‌پردازد، به گزارشی تازه دست پیدا کرده است؛ گزارشی که می‌گوید آمازون مشغول صحبت و مذاکره با کارگردان‌ها، نویسنده‌ها و تهیه کننده‌های مطرح است. گفته شده که در لیست آمازون، اسم «پیتر جکسون»، یعنی کارگردان سه‌گانه‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت هم وجود دارد.

گزارش The One Ring از افراد دیگری که ممکن است در این لیست باشند، حرفی نزده است. این وب‌سایت نوشته است که آمازون از این افراد خواسته است تا ایده‌های خود برای سریال ارباب حلقه‌ها را ارایه کنند تا در صورت موافقت، همکاری را با آن‌ها شروع کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آمازون می‌خواهد یک میلیارد دلار برای ساخت مجموعه‌ی سریالی ارباب حلقه‌ها هزینه کند.

منبع: GameSpot

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه