اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، اسپری دافع باران بولزوان بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

فصل‌های بارانی در راهند و پیشنهاد این هفته کارشناس‌های دیجی‌کالا محصولی ویژه‌ی همین روزهای بارانی است. اسپری دافع باران بولزوان با ایجاد لایه‌ای روی شیشه خودرو قطرات باران را از آن دفع می‌کنند. مایع داخل این اسپری حکم تمیزکننده هم دارد و با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه با یادداشت‌های کارشناس‌های دیجی‌کالا درباره این اسپری دافع باران همراه باشید.

صبا سعادت‌جو

برای کسایی مثل من که ماشین دارن، رانندگی می‌کنن و البته به ماشینشون اهمیت می‌دن، هیچی بهتر از این نیست که همیشه ماشینشون برق بزنه و تمیز باشه. متاسفانه یکی از قوانین مورفی اینه که به محض این که از کارواش بیاید بیرون، بارون میاد و شیشه‌ها و بدنه رو لک می‌کنه. البته برای این مشکل هم یه راه‌حل خاص و باحال ابداع کردن. یه اسپری که خاصیت ضد باران و آب داره و برای ماها که وقتمون خیلی باارزشه تنها ۳ ثانیه زمان لازمه تا این ماده رو روی شیشه اسپری کنیم و از شر آب، باران، کثیفی و آلودگی راحت شیم. وقتی شیشه و آینه‌ها تمیز باشن، دیدمون تو رانندگی هم بهتره و امنیت بیشتری داریم. من حتما یه اسپری دافع باران بولزوان می‌خرم و مدت بیشتری از تمیز بودن ماشینم لذت می‌برم.

احمدرضا غفاری

اولین باری که اسمشو شنیدم متوجهش نشدم؛ اسپری دافع باران؟! بعد از این که کالا رو دیدم و اطلاعاتشو خوندم متوجه شدم که برای خودرو استفاده می‌شه. یاد اولین تبلیغات تلویزیونی افتادم که می‌خواستن در مورد نانو توضیح بدن. کمی شربت یا آب روی لباس می‌ریختن و لباس آب رو به خودش جذب نمی‌کرد. این اسپری هم تقریباً همین کارو با  شیشه‌ها و آینه‌های خودرو می‌کنه؛ یعنی باید روی شیشه‌ خودرو و کنار آینه‌ها اسپری کنیم تا زمان بارش، قطرات باران مزاحم دید راننده نشن. فک می‌کنم این اسپری هم حکم چیزی مثل زنجیر چرخ و سایر لوازم‌یدکی که داخل خودرو نگهداری می‌کنیم داشته باشه.

عرفان وضعی

داشتن چنین وسیله‌ای رو برای کسانی ‌پیشنهاد می‌کنم که سفرهای برون شهری زیادی دارند. حتما این اتفاق رو تجربه کردید که یه وقت‌هایی برف‌پاک‌کن‌های ماشین به خوبی نمیتونن لکه‌های بارون رو تمیز کنن و هم اعصاب خوردی با خودشون میارن و هم تسلطمون رو زمان رانندگی ازمون می‌گیرن. بیشترین تصادفات رانندگی در جاده‌ها هنگام باران و به‌دلیل عدم دید کافی راننده رخ می‌ده. پس خرید این محصول برای کسانی مثل من که زیاد به مسافرت، مخصوصا به شمال کشور سفر می‌کنند حکم یک وسیله‌ی نجات رو داره!

الهام تاییدی

من عاشق بارون و قدم زدن زیرشم. دوست دارم با دیدن کوچکترین قطره‌ای از بارون خودم رو به طبیعت برسونم و از هوای دل‌انگیز لذت ببرم. اما تنها چیزی که نگرانم می‌کنه رانندگی تو هوای بارونیه، به خصوص وقتی تو جاده باشم و نتونم تو رانندگی احساس امنیت کنم. وقتی اسم این اسپری رو شنیدم متعجب شدم و پرسیدم چطور ممکنه همچین وسیله‌ای وجود داشته باشه! این اسپری باعث می‌شه حتی دیگه به استفاده از برف‌پاک‌کن هم نیاز نداشته باشم و به راحتی قطرات بارون رو از شیشه و آینه ماشینم دور کنم تا لذت رانندگی راحت و آسوده رو زیر بارون تجربه کنم. جذابیت استفاده از این اسپری به‌قدری برام جالب بود که  به محض شنیدن اسمش اون رو به سبد خریدم اضافه کردم. به شما هم پیشنهاد می‌کنم اگر عاشق بارون و هوای بارونی هستین حتما از اسپری دافع باران بولزوان استفاده کنین.

اسپری دافع باران بولزوان
اسپری دافع باران بولزوان
اسپری دافع باران بولزوان
اسپری دافع باران بولزوان

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. رضا.H

    شما دعا کنید بارون بیاد…
    کثیف شدن شیشه ماشین فدا سرش

  2. مصطفی

    gamatajhiz
    نمونه ایرانی این نوع اسپری های نانو رو تولید میکنه
    الان به نظرم نقص دیجی کالا در همین مورد
    شما واقعا میتونید ی تحول رو ایجاد کنید با معرفی کالاهای ایرانی با کیفیت
    اما ندیدم ی عذم جدی در اینکار رو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه