اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، شارژر دیواری آکی بخرید!

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

آیا شده به‌دنبال یک شارژر دیواری یا به اصطلاح خودمانی‌تر، «سَری» برای کابل یواس‌بی یا لایتنینگ گوشی‌تان باشید تا بتوانید آن را به پریز یا سه‌راهی برق متصل کنید؟ حالت دیگری را تصور کنید که به سه‌راهی برق دسترسی نداشته و مجبور باشید باتری گوشی، تبلت و حتی مودم همراهتان را با یک پریز برق شارژ کنید. در حالت سوم، تصور کنید که یک گوشی رده‌بالا مثل HTC 10 داشته و بخواهید از امکان شارژ سریعش استفاده کنید ولی مجبورید از شارژر استاندارد گوشی همکارتان استفاده کنید و باید زمان زیادی منتظر باشید تا ۲۰ درصد شارژ شود. همه‌ی این مشکلات را می‌توانید با شارژر دیواری باکیفیت و رده‌بالای شرکت «آکی» (Aukey) برطرف کنید. این بار از تیم تحریریه‌ی دیجی‌کالا درخواست کردیم که نظرشان را بدون جانب‌داری در مورد شارژر دیواری آکی مدل PA-T14 بازگو کنند. چرا این مدل را انتخاب کردیم؟

با نظرات کارشناسان دیجی‌کالا در مورد کالای پیشنهادی این هفته، همراه شوید.

‌‌   ‌‌‌‌‌

Roya-Alayian

رویا علائیان

منم مثل اکثر آدم‌ها کنار تخت خوابم یه پریز برق دارم که هر شب از اون برای شارژ باتری گوشی موبایلم استفاده می‌کردم. این موضوع تا پارسال ادامه داشت و من شبا بدون دردسر گوشیمو به برق وصل می‌کردم تا باتریش شارژ بشه. اما مشکل از جایی شروع شد که یلدای سال پیش تو پروموشن یلدا دیجی‌کالا یه تبلت خریدم تا از اون برای تماشای فیلم استفاده کنم. چند هفته بعد هم تصمیم گرفتم ورزش رو به‌طور جدی شروع کنم و برای رسیدن به هدفم یه مچ‌بند هوشمند شیاومی خریدم. از همون موقع بود که معضل کمبود پریز برق تو اتاق خوابم رو تجربه کردم. دلیلش هم این بود که من مجبور بودم هر شب باتری سه تا دستگاه مختلف (گوشی موبایل-تبلت و مچ‌بند هوشمند) رو شارژ کنم و تنها پریز برق کنار تختم این قابلیت رو نداشت. این اوضاع اون‌قدر ادامه پیدا کرد که شارژر دیواری آکی PA-T14 رو خریدم. این شارژر سه درگاه خروجی USB داره که هر شب باتری سه دستگاهم رو همزمان شارژ می‌کنه. تازه یکی از خروجی‌هاش هم با تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge ساخته شده و زمان‌هایی که عجله دارم، باتری گوشی موبایلم رو سریع‌تر از شارژرهای معمولی شارژ می‌کنه. پس اگه شما هم تو خونه یا محل کارتون پریز برق کم دارید و این موضوع براتون دردسرساز شده، پیشنهاد می‌کنم این شارژر دیواری رو از دست ندید.

roya-button

 

Behzad-Pezashki

بهزاد پزشکی

این روزا که شارژر تلفن‌های همراه مخصوصا اون هوشمنداش خیلی زود وقتی هنوز روز تموم نشده، ته می‌کشه، لازم داریم که یه شارژر همیشه دم دستمون باشه. تلفن‌های همراه، همه یه شارژر همراهشون هست. ولی خیلیا مثل من دوست ندارن که شارژر اصلی موبایلشون را با خودشون این ور اون ور ببرن؛ مثلا واسه کسایی که سر کار میرن یه شارژر دوم لازمه که همیشه سرکار به پریز وصل باشه. وقتی بحث خرید شارژر دوم پیش میاد، خیلی‌ها ترس به جونشون میفته که نکنه این شارژرهای متفرقه به موبایلشون آسیب بزنه؛ مخصوصا وقتی‌که پول زیادی واسه خرید موبایلشون داده باشن. این شارژر با قابلیت‌های متنوعش تقریبا خیال همه رو راحت می‌کنه که نه‌تنها آسیبی به دستگاه نمی‌زنه بلکه حتی می‌تونه شارژ رو سریع‌تر انجام بده یا اینکه در آن واحد چندتا دستگاه رو باهم شارژ کنه. یه نگاه که به مشخصات شارژر PA-T14 برند آکی بندازیم، کلی اسم و استاندارد دهن‌‌پرکن دیده می‌شه که اصالت و برتری این محصول رو می‌رسونه. من وقتی که شارژر رو از نزدیک دیدم اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد کیفیت ساخت خیلی خوبش بود. شاید قیمت این شارژر در مقایسه با مدل‌های دیگه یه کم بالاتر باشه؛ اما خب اون شارژرها تک‌پورت هستند و خیلی از قابلیت‌های این مدل رو ندارن. از قدیم گفتن هیچ گرونی بی‌دلیل نیست.

behzad-button

 

Fahimeh-Tafreshi

فهیمه تفرشی

آمارهای منتشر‌شده‌ی اخیر بیان می‌کنند در خانه‌هایی که شارژر PA-T14 آکی حضور دارد، میزان دعواها و جر و بحث‌ها تا درصد قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است. چون این شارژر سه دستگاه را به‌طور هم‌زمان شارژ می‌کند و دیگر هیچ نیازی به زنبیل گذاشتن و از پریز برق نوبتی استفاده کردن نیست و آرامش به همه بر می‌گردد! این شارژر قدرتمند آکی بسیار باشعور است و به‌خوبی می‌داند متناسب با دستگاهی که به آن وصل شده چه شدت‌ جریانی فراهم کند. راستی یک پیشنهاد هم داریم: چون استفاده همگانی است، در خانه یا محل کار دنگی پول بگذارید و آن را تهیه کنید. به‌صرفه و بی‌دردسر!

fahimeh-button

 

Saba-Saadatjou

صبا سعادت‌جو

آدما دو دسته‌اند: اونایی که کنار تخت‌شون پریز برق دارن و اونایی که ندارن. من جزو دسته‌ی اول و خوشبختای روزگارم. همه دوست دارن کنار تختشون پریز باشه و بتونن گوشی یا تبلت‌شونو بزنن به شارژ و در حالی‌که که تو تخت گرم و نرمشون دراز کشیدن باهاش کار کنن. این روزها همه حداقل یه موبایل یا یه تبلت یا هر دوشو دارن. معمولا هم شارژشون باهم تموم میشه. حالا فکر کنین دستگاهی داشته باشین که نه یکی، نه دو تا، بلکه سه دستگاهو همزمان شارژ کنه. دوستان، این شما و این شارژر دیواری آکی مدل PA-T14. یه شارژر بسیار پرکاربرد که میشه باهاش دستگاه‌هارو خیلی سریع‌تر شارژ کرد؛ یعنی حدودا ۷۵درصد سریع‌تر! واسه ماها که همیشه عجله داریم و دقیقه‌نودی هستیم اصل جنسه. ساده و جمع‌و‌جوره. به پریز برق وصل میشه و شما می‌تونین آیفون، آیپد، گوشی سامسونگ یا هر دستگاهی که با کابل USB شارژ میشه رو بهش وصل کنین. من که از چندراهی‌های بزرگ اصلا خوشم نمیاد. ترجیح میدم یه شارژر آکی داشته باشم که شب‌ها دستگاهامو بهش وصل کنم و با خیال راحت با برق شهری شارژشون کنم، صبحم فول شارژ از خونه بزنم بیرون. واسه زندگی‌های امروز که همش با تکنولوژی و برق و باتری و انرژی گره خورده، این شارژر به‌درد‌بخورترین وسیله‌س.

saba-button

 

Saied-Ebadi

سعید عبادی

تجربه‌ی همراه داشتن چندین شارژر اصلا خوب نیست، به‌خصوص برای من که چند تا دستگاه توی خونه دارم. حالا فرض کن بخوام همه‌ی این دستگاه‌ها رو با هم شارژ کنم. اصلا این به کنار، حالا مثلا میگم کم پیش میاد همه‌ی دستگاه‌هام شارژ خالی کنند؛ فکر شو بکن رفتم خونه‌ی دوستم و اونجا هم یه دونه پریز بیشتر نداره! خوب همه‌ی اینا اسمش میشه بدبختیِ مضاعف…

برای نسل ما که به پریز برق بیشتر از هوا برای زنده موندن احتیاج داریم، خوبه یه چیزی داشته باشیم تا بتونه دستگاه‌هامون با هر مشخصاتی رو کنار هم شارژر کنه. نَگین مهم نیست، اتفاقا مهمه که ساده، سریع، بدون دردسر و با کمترین هزینه‌ی ممکن، چند تا گوشی و تبلت یا حتی لپ‌تاپ‌های نسل جدید رو شارژ کنم.

saeid-button

 

Behrouz-Baradaran

بهروز برادران

یکی از معضلات خانه‌ی ما کمبود پریز برق و چند ‌راهیه. از طرفی هرکسی یه لپ‌تاپ یا موبایل داره که نمی‌دونم چرا همیشه باهم شارژشون تموم میشه و هر کی زودتر آداپتورش رو به پریز برق بزنه برنده‌ست و بقیه باید صبر کنن تا اون باتری شارژ شه! ولی با استفاده از شارژر دیواری آکی مدل PA-T14 می‌تونیم سه تا دستگاه رو هم‌زمان شارژ می‌کنیم و لازم نیست سه تا شارژر به چندراهی برق وصل باشن که ظاهر زشتی هم ایجاد می‌کنه. این شارژر می‌تونه یکی از گوشی‌هامون که قابلیت شارژ سریع رو پشتیبانی می کنه هم در زمان خیلی کمی شارژ کنه.

behrouz-button

 

Arash-Fattahi

آرش فتاحی

اگر شما هم مثل من گجت و لوازم الکترونیکی زیادی دارین، حتما اتاق‌تون پر از کابل و آداپتور و شارژره و معمولا هم با کمبود پریز برق مواجه هستین. گوشی، تبلت، پاوربانک، مودم همراه، اسپیکر پرتابل، که همشون هم چند ساعت شارژشون طول میکشه… خدا نکنه که به‌جز شما، گیک دیگه‌ای هم تو خونه باشه. اون موقع است که کل پریز‌های خونه هم جواب‌گوی این‌همه گجت نیست و تنها راه نجات استفاده از چند‌راهی‌های برقه. اما چندراهی‌ها هم مشکلات زیادی دارن. اول اینکه دست‌و‌پا گیرن، دوم اینکه پرز و گردوغبار زیاد روشون میشینه و تمیزکردن‌شون هم اصلا کار راحتی نیست. سوم اینکه کار آداپتور رو انجام نمیدن و شما باز‌هم باید آداپتور بهشون وصل کنید؛ همه‌ی این‌ها به کنار، اصلا قشنگ نیستن و جلوه‌ی اتاق رو یه‌جوری میکنن. پس چاره چیه؟ شرکت آکی شارژر PA-T14 رو برای حل این مشکل معرفی کرده. این شارژر دیواری جمع‌و‌جور و شیک همزمان ۳ دستگاه رو شارژ می‌کنه و می‌‌تونه دو تا تبلت و یک گوشی رو شارژ کنه. اگر گوشی‌تون خیلی خفنه و شارژ سریع داره، PA-T14 خیلی به‌کارتون میاد؛ چون یکی از خروجی‌هاش از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنه. پس معطل نکنین و این هفته این محصول کارآمد، باکیفیت و شیک رو از دست ندین.

arash-button

 

در ضمن، یک ویدیوی درجه یک هم برای این شارژر دیواری Aukey تهیه کردیم که جنبه‌های بیشتری از این محصول رو بهتون نمایش میده و بیشتر این شارژر رو معرفی می‌کنه. توصیه می‌کنیم حتما این ویدیو رو هم ببینید:

    ‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar رامین

    من دو ماهه این شارژر رو دارم معرکس البته ی مشکلی که داره وقتی گوشیمو که نکسوس ۵ هس بهش متصل میکنم احساس میکنم جریان بیش از حدی بهش میرسه و تاچه گوشی رو دچاره اختلال میکنه.البته از نظره کیفیت ساخت و سرعت شارژ عالیه

  2. Avatar کاظم

    سلام
    خسته نباشید
    لطفا پاسخ بدید؛ میخوام از مدلT16 برای گوشی سونیZ3 استفاده کنم، آیا قابلیت “شارژ سریع۳ ” تاثیری رو گوشیم داره؟؟
    ضرر داره.. یا فایده…؟؟؟
    (یا اینکه باید؛ از شارژ Quick Charge2 استفاده کرد؟؟)

    منتظرم، تشکــر

    1. محمد سماک محمد سماک

      چشم کاظم عزیز.
      اول سلام
      درست همونظوری که میشه از یک فلش مموری USB 3.0 روی پورت USB 2.0 استفاده کرد، دستگاهی که Quick Charge 2.0 داره رو هم میشه با شارژر Quick Charge 3.0 شارژ کرد.
      اگه بخوایم مقایسه رو ادامه بدیم باید گفت همونطور که فلش مموری USB 3.0 روی پورت USB 2.0 به سرعت پایین تر USB 2.0 محدود میشه، این اتفاق در مورد Quick Charge هم رخ میده.

  3. Avatar مصطفی

    شارژر گوشی من ک چهار پیش خریدمش خودش این قابلیت رو داشت، خیلی ام بدرد بخوره

  4. Avatar حمید

    فست شارژش چه نسخه ای هست؟به همه گوشیها میخوره؟؟بعضی از گوشیها فقط و فقط با شارژر خودشون فست شارژ میشن

    1. محمد سماک محمد سماک

      ورژن سه هست و به تمام گوشیهای دارای این قابلیت میخوره

  5. Avatar سامان

    سلام
    شارژر PA-T15 به نسبت T14 چطوره؟ قابلیت های هوشمندش رو داره؟

    1. محمد سماک محمد سماک

      مدل PA-T15 تمام قابلیت های این مدل رو داره و تنها تفاوتش اینه که تعداد پورتهاش بیشتره. ولی باز یه دونه پورت فست شارژ داره.

  6. Avatar آ.ک

    چند روز دیر پیشنهاد دادین!
    من چند روز پیش یه شارژر با یه مارک دیگه از دیجی کالا خریدم!????

    1. محمد سماک محمد سماک

      من پیشنهاد میکنم اون رو به یکی از دوستان هدیه بدی و یه دونه از اینا برداری! این شارژر خیلی خیلی خوبه

      1. Avatar فرخ کاردان

        :)))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه