اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، شارژر همراه خورشیدی آکی مدل PB-P8 بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
شارژر همراه خورشیدی آکی مدل PB-P8

دیده‌اید بعضی آدم‌ها از یک نوع وسیله، متفاوت‌ترین و جالب ترینش را انتخاب می‌کنند؟ این مورد درباره‌ی ساده‌ترین وسایل دیجیتال مثل پاوربانک یا شارژر همراه هم می‌تواند اتفاق بیفتد. شاید نتوانید حدس بزنید منظور ما چیست و بگویید مگر چقدر می‌توان روی یک پاوربانک مانور داد؟ برای جواب این سوال به سراغ پاوربانکی می‌رویم که با انرژی خورشید باتری خود را شارژ می‌کند و همراهی خوب برای دستگاه‌های دیجیتال است. شارژر همراه خورشیدی «آکی» (Aukey) مدل PB-P8 را از نگاه کارشناس‌های دیجی‌کالا ببینید.

عرفان وضعی

(علاقه‌مند به رانندگی در کویر)

شارژر همراه خورشیدی آکی PB-P8 برای کسانی مثل من که اهل سفر و کمپینگ‌های طولانی مدت هستند فوق‌العاده کارآمد و کاربردی است. این شارژر می‌تواند در مواقعی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد وسایلی مانند موبایل، Mp3 Player و چراغ‌قوه را شارژ کند تا همچنان لحظات به یادماندنی خود را ثبت و به اشتراک بگذارید. این شارژر همراه را به دوست‌داران طبیعت و کسانی که اهل سفر‌های طولانی مدت هستند حتما توصیه می‌کنم، چون مطمئنم به کارشان خواهد آمد؛ مخصوصا در آفتاب مناطق کویری.

نادیا مراد‌پور

(عاشق سفر و طرفدار محیط زیست)

برای حفظ محیط زیست حتما نیازی به انجام کارهای عجیب و غریب نیست. هیچ کدوم به تنهایی نمی‌تونیم دنیا رو نجات بدیم و البته نمی‌تونیم دست روی دست بذاریم و ببینیم که محیط اطرافمون داره رو به نابودی می‌ره. اگر هر کدوم فقط کمی به انرژی‌هایی که داریم هدر می‌دیم دقت کنیم و راه‌هایی پیدا کنیم که جلوی این موضوع رو بگیریم، خودش یه کار خیلی بزرگه. اگر خودمون نمی‌تونیم، یه آدم‌هایی نشستند فکر کردند، آزمون و خطا کردند و تونستند همچین محصولاتی رو بسازند. مثل این پاوربانک که به ما کمک می‌کنه برای روشن نگه داشتن موبایلمون از انرژی بی‌پایان خورشید استفاده کنیم.

فهیمه تفرشی

(یکی از دغدغه‌های همیشگی‌اش تمام شدن منابع زمین است)

این خیلی هیجان‌انگیزه که بشه شارژ باتری گوشی موبایل یا تبلت رو از نور خورشید تامین کرد. من به این وسیله به عنوان یک قدم کوچک برای استفاده از منابع بی‌‌‌نهایت زمین نگاه می‌کنم! وجود چراغ قوه تو این پاوربانک اون را جالب‌تر می‌کنه چون در واقع انگار داریم نور خورشید رو برای زمان‌های تاریکی ذخیره می‌کنیم. پاوربانک خورشیدی رو معمولا با قیمت بیشتری دیده بودم؛ مثل مدل TT-SOLAR10 از برند تاف تستد (Tough Tested) که کیفیت ساختش معرکه است. وقتی این مدل رو از برند آکی (Aukey) دیدم خوشحال شدم که می‌شه با هزینه‌ی کمتری هم این نوع پاوربانک رو داشت.

فریدون قنبرنژاد

(از هر فرصتی برای سفر استفاده می‌کند)

من از اون آدم‌هایی هستم که همیشه به دنبال تعطیلات تو روزهای سال می‌گردن تا بتونن به سفر برن. تو همین سفرهایی که تو این چندساله انجام دادم، فهمیدم تقریبا برای بسیاری از کار‌ها از گوشی استفاده می‌کنم. این کارها شامل عکاسی، چک کردن نقشه راه، محاسبه دنگ سفر و خیلی موارد دیگه می‌شه. خب این همه کار باعث خالی شدن سریع‌تر باتری گوشی می‌شه و در آخر من میمونم و یک گوشی خاموش. پاوربانک خورشیدی آکی مدل PB-P8 با قابلیت شارژ خورشیدی و دو خروجی، به من و آدم‌هایی مثل من کمک می‌کنه تا توی شرایط مختلف بتونیم گوشی‌هامون رو روشن نگه‌ داریم و یک خانواده‌ای رو از نگرانی برهانیم!

خرید از دیجیکالا

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه