پیش به سوی نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
نمایشگاه خودرو ژنو

نمایشگاه خودرو ژنو یکی از ۵ رویداد بزرگ خودرویی جهان است؛ در این نمایشگاه، خودروسازهای بزرگ و مطرح آلمانی، ژاپنی، فرانسوی و کره‌ای با جدیدترین محصولات خود حاضر می‌شوند. نمایشگاه خودرو ژنو از تاریخ ۸ تا ۱۸ مارس ( پنج‌شنبه ۱۷ تا ۲۷ اسفند) برگزار می‌شود.

فرق نمایشگاه خودرو ژنو با تهران؛ از زمین تا آسمان!

در تب و تاب یکی از مهیج‌ترین نمایشگاه‌های خودرو دنیا هستیم. در نمایشگاه خودرو ژنو قرار نیست با ماکت ساختگی فرمول یک ۲۰۱۶ به اسم RS17 روبرو باشیم؛ همان اتفاقی که در نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ افتاد و همه‌ی ما را شوک‌زده کرد! برخلاف چنین اتفاقات عجیب و باورنکردنی، در این رویداد می‌خواهیم به استقبال جدیدترین دستاوردها و ساخته‌های شرکت‌هایی مثل مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و، پورشه، میتسوبیشی و پژو برویم تا بدانیم که این خودروسازهای بزرگ می‌خواهند با چه محصولاتی در سال‌های پیش‌رو بدرخشند. همچنین در ژنو قرار نیست سایت ثبت و سفارش خودرو بسته شود و بسیاری از نمایندگان خودروسازهای بزرگ غیبت کنند تا با این حرکت پیام خود را برسانند. شرکت‌های مطرحی که سال گذشته در شهر آفتاب حاضر شدند و بجای آنکه سال بعد درخشش و حضور چنین شرکت‌هایی پررنگ تر از قبل شود، غیبت کنند و جای خالی آن‌ها به خوبی احساس شود!

پیشینه

نمایشگاه خودرو ژنو هر سال در شهر ژنو سوییس برگزار می‌شود؛ این درحالیست که بسیاری از نمایشگاه‌های خودرو دنیا هر دو سال یک‌بار برپا می‌شوند. پیشینه‌ی نمایشگاه خودرو ژنو به سال ۱۹۰۵ میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که اولین خودروهای بنزینی به‌یادماندنی در تاریخ خودروسازی در این رویداد حاضر شدند. البته درنظر داشته باشید که تمام نمایشگاه‌های خودرو دنیا بنا به دلایلی مثل جنگ جهانی اول و دوم برای مدتی برگزار نمی‌شدند؛ برای همین است که پس از گذشت ۱۱۳ سال از استارت برپایی رویداد ژنو، امسال ۸۸مین نمایشگاه خودرو ژنو خواهد بود.

هزینه ورود به این نمایشگاه چقدر است؟

علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایشگاه باید ۱۶ فرانک سوییس یا به عبارتی حدود ۸۰ هزار تومان هزینه کنند. البته این مبلغ برای بازنشتگان و کودکان بین ۵ تا ۱۶ سال، ۹ فرانک سوییس یا همان ۴۷ هزار تومان است. کسانی که بصورت گروه حداقل ۲۰ نفره برای تهیه بلیط این رویداد اقدام کنند، از تخفیف قابل توجهی برخوردار می‌شوند؛ چراکه در اینصورت بلیط هرشخص، ۱۱ فرانک یا حدود ۵۷ هزار تومان آب می‌خورد.

با پوشش خبری نمایشگاه خودرو ژنو همراه ما باشید

در راستای برگزاری رویداد هیجان‌انگیز ژنو، دیجی‌کالامگ جدیدترین اخبار را در اختیار شما علاقمندان قرار می‌دهد. با اخبار و مطالب بیشتر از نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ همراه ما باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ///mahdispd

    آدم فرستادین اونجا؟؟
    دمتون گرم پس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه