سایپا پیش‌فروش سیتروئن C3 را کلید زد (به‌روز رسانی: پیش‌فروش تمام شد)

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
سیتروئن C3

به‌روزرسانی: پیش‌فروش سیتروئن C3 توسط گروه خودروسازی سایپا به اتمام رسید.

گروه خودروسازی سایپا پیش‌فروش سیتروئن C3 را از ساعت ۱۱ امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه آغاز کرد. پیش‌فروش این خودرو هر ۱۵ دقیقه یک‌بار در سایت saipa-citroen.iranecar.com انجام شد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، پیش‌فروش سیتروئن C3 توسط گروه خودروسازی سایپا آغاز شد. در این پیش‌فروش بازهم شاهد مشکلات همیشگی از جمله سرعت بسیار پایین برای لود شدن صفحه و تمام شدن ظرفیت تنها یک دقیقه بعد از باز شدن پیش‌فروش هستیم؛ به طوری که ساعت ۱۱:۰۱ ظرفیت پیش‌فروش در بازه زمانی اول به پایان رسید و سایت اعلام کرد ۱۵ دقیقه دیگر برای پیش‌فروش بعدی اقدام کنید. بنابراین اگر خریدار تنها چند ثانیه پس از باز شدن ظرفیت تعلل کند باید یک ربع دیگر منتظر بماند تا شانس خود را برای خرید ماشین امتحان کند.

سایپا سیتروئن C3

همان‌طور که خبر داده بودیم، سایپا در این نوبت از پیش‌فروش تنها رنگ سفید-فرمز را برای سیتروئن C3 درنظر گرفته. بنابراین مشتریان حق انتخاب در تنوع رنگ را ندارند و باید به همین مورد اکتفا کنند. پس از آن که مشتری توانست با موفقیت وارد بخش پیش‌فروش خودرو شود، برنامه‌های فروش سیتروئن C3 نمایش داده می‌شود.

سیتروئن C3

هر سه مورد شرایط یکسانی دارند؛ به طوری که مبلغ پیش‌پرداخت برای هر سه برنامه فروش ۶۰ میلیون تومان است، سود مشارکت ۱۵ درصد، سود انصراف ۱۲ درصد بوده و امکان صلح در هیچ کدام از موارد وجود ندارد. تنها فرق برنامه‌های اعلام شده در زمان تحویل ماشین در ماه‌های شهریور، مهر و آبان است.

سایپا

مشتری پس از انتخاب برنامه‌فروش وارد بخش بعدی می‌شود. در این بخش اطلاعاتی مثل رنگ سفید-قرمز، مبلغ پیش‌پرداخت و شرایط تفاهم‌نامه نشان داده می‌شود.

در بخشی از این تفاهم‌نامه نوشته شده:

در صورت خرید اینترنتی، ثبت نام از طریق سایت  saipa-citroen.iranecar.com انجام و سایر مراحل ( تحویل خودرو، مدارک و … ) در نمایندگی منتخب انجام می گردد.

خریدار مکلف است مبلغ مربوط به خودرو را صرفا بصورت پرداخت الکترونیکی(از درگاه های الکترونیکی متعلق به شرکت سایپا سیتروئن و توسط کارتهای عضو شبکه شتاب) واریز نماید.

چنانچه در هر زمان از فرایند خرید خودرو مشخص شود که وجه ثبت نام به حساب خودروساز واریز نشده است ، خودروساز می تواند از اجرای فرایند خرید خودرو جلوگیری نمایید.

– مشخصات شناسنامه ای خریدار باید با مشخصات مندرج در این برگه مطابقت نماید و چنانچه نقص یا اشتباهی در مشخصات ارایه شده از سوی خریدار وجودداشته باشد مسئولیت آن برعهده خریدار بوده و درصورت امکان اصلاح خریدار می بایست هزینه های مربوط به اصلاح اسناد و مدارک را پرداخت نماید.

خریدار موظف به ارایه نشانی دقیق و کامل محل سکونت خویش بوده و هر گونه تغییر در آدرس محل سکونت و تلفن خود را می بایست در اسرع وقت و کتباً توسط نمایندگی به فروشنده اعلام نماید، بدیهی است در صورت عدم شناسایی خریدار به جهت قصور از موارد فوق ، مسئولیتی برعهده فروشنده نخواهد بود.

شماره گذاری خودرو براساس مقررات جاری کشور می باشد و محل شماره گذاری خودرو براساس آدرس محل سکونت مندرج در قرارداد تعیین خواهد شد که مسئولیت صحت آدرس اعلامی بر عهده خریدار می باشد که کلیه مسئولیت های صحت و سقم آدرس اعلامی مطلقا بر عهده خریدار می باشد.

هرگونه تغییر در استانداردهای اجباری پس از عقد قرارداد، چنانچه موجب افزایش هزینه و مشمول قیمت گذاری شود، با تصویب مرجع قیمت گذاری در قیمت فروش لحاظ می گردد و خریدار مکلف به پرداخت ما به التفاوت آن می باشد.

خودرو دارای چرخ زاپاس، جک، آچار چرخ و مثلث خطر بوده که در زمان تحویل خودرو به خریدار ارایه می گردد. ضمناً بیمه بدنه و تجهیزات اضافی خارج از الزامات قانونی، در صورت امکان صرفاً با درخواست خریدار و پرداخت هزینه های مترتبه امکان پذیرخواهد بود.

پس از پذیرش تفاهم‌نامه، کاربر به بخش ثبت اطلاعات مشتری وارد می‌شود و باید مشخصات خریدار را به طور دقیق وارد کند.

سیتروئن

سایپا مدل ۱.۶ لیتری توربو را برای عرضه سیتروئن C3 به بازار درنظر گرفته است. این پیشرانه ۴ سیلندر می‌تواند حداکثر توان ۱۶۳ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۴۳ نیوتون‌متر را در بازه ۱۴۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. سیتروئن C3 به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک EAT6 و سیستم فرمان برقی EPS مجهز شده. این هاچ‌بک فرانسوی در کارنامه‌ی خود مصرف سوخت صدی ۶.۷ لیتر را ثبت کرده است.

C3 محصول شرکت سیتروئن فرانسه است که در کلاس خودروهای سوپرمینی و هاچ‌بک شهری طبقه بندی می‌شود. تا امروز ۳ نسل از آن‌ روانه بازار جهانی شده و سایپا-سیتروئن آخرین مدل را درنظر گرفته است.

از تجهیزات و امکانات سیتروئن C3 می‌توان به مواردی هم‌چون قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه در نمایشگر لمسی خودرو، چراغ مه شکن جلو و عقب، روکش چرمی فرمان، چراغ‌های خودکار جلو، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل خودرو، چراغ خوش آمدگویی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، گرمکن شیشه عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر (TPMS) و چراغ هشدار در صورت ترمز شدید اشاره کرد.

طبق گمانه‌زنی‌ها قیمت نهایی سیتروئن C3 حدود ۱۳۰ میلیون تومان خواهد بود. با توجه به قیمت این خودرو، C3 چقدر ارزش خرید دارد؟ هم‌چنین نظرتان را درمورد روند پیش‌خرید خودرو در ایران می‌توانید در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    با سلام
    چقدر اینقدر مردم ما همه چیز را به حاشیه می کشند
    من ساعت ۱۱ نتونستم داخل بشم ولی ساعت ۱۱.۱۵ دقیقه داخل شدم و تا ساعت ۱۱.۲۹ دقیقه درگاه پرداخت برام فعال نبود که آخرش باز شد
    به خدا امکان پذیر هست فقط کمی فوت و فون اینترنتی را باید بلد باشی
    کار سختی هست و امکان پذیر می باشد
    در ضمن من تاریخ اولین سری هم نتوستم (هر چی خدا بخواهد)

  2. Avatar رضا

    نمیخوام بی انصافی کنم. من تونستم ثبت نام کنم .سایتش ۵۰ هزار نفر ریخته بودن توش و بایدم خیلیا نتونسته باشن ثبت نام کنن. من گوشی موبایل -لپ تاپ- PC- موبایل خانمم. رو هر جهار تا یک بار ساعت ۱۱ و در بار دوم سایت ۱۱:۱۵ رفرش کردیم و تونستم با گوشی موبایل خودم ساعت ۱۱:۱۷ دقیقه به درگاه پرداخت برسم و پرداخت هم موفقیت آمیز شد و ثبت نامم به درستی کامل شد. منتهی در آخر دیدم مشخصات خانمم رو زدم و به نام ایشون ثبت نام کردم :)))))

  3. Avatar پیمان

    کلی دوندگی کردم پول جور کردم ساعت یازده که سایت باز شد تمام مراحل را رفتم رسید به پرداخت درگاه بانگ لعنتی اونجا کلیک کردم هنگ کرد پرید بیرون تا ساعت دوازده هم هرچقدر تلاش کردم دیگه نشد که نشد . در ضمن همون ساعت یازده به خانومم که نزدیک یکی از نمایندگیهای سایپا بود گفتم تو برو اونجا ببین ثبت نام میکنند رفت گفت میگه ما ثبت نام نمیکنیم. در حالی که یکی از دوستام همون نمایندگی یه اشنا داشت صبح رفته بود پول را داده بود راحت براش ثبت نام کرده بودند. بازار ماشین در جولان دلالها است. ما که مصرف کننده هستیم همیشه باید از دلالها چند برابر بخریم

  4. Avatar فرشاد

    سلام.
    همش دروغ بود و نوبت های اول تا سوم اصلا در سایت چیزی باز نشد که بشه پیش خرید کرد – ما دقیقا سر ساعت های ۱۱ – ۱۱:۱۵ و ۱۱:۳۰ در سایت بودیم به هیچ عنوان پیش خریدی انجام نشد و در عرض ۱ ثانیه ! مرحله اتمام ظرفیت شد!
    عین حقیقت – خوب اگه رزو کردید برای خودتون چرا الکی میگید ….
    مرد باش نظر تایید کن!

  5. Avatar مصطفی

    خیلی نامردی بود پیش فروشش…امکان داره بازم پیش فروش بزاره؟

  6. Avatar رضا

    معلوم نیست اصلا سایپا داره چیکار می کنه؟ چجوری ۲۰۰۰ نفر تو یک دقیقه ای که سایت این همه مشکل داشت ثبت نام کردن؟ اگر با هماهنگی به اشخاص خاص می خان بفروشن ملتو علاف نکنن؟!!! ثبت نام اینترنتی و این مسخره بازیا رو جمع کنن!!!! ما مردم هم الکی وقت تلف نکنیم.

  7. Avatar فرهاد

    کنسول one X توی ۱۰ روز طبق نمودار قیمت دیجی کالا ۱ ملیون تومن گرون شده…. الان بنظرتون میشه ازین ماشینا سوار شد؟

  8. Avatar مهدی

    درست نیست بنده از ساعت ۱۱ صبح مورخ بیست ششم اردی بهشت تا اخرین اعلام سایت در سایت سیتروئن سایپا بودم . هیچ نوع لینک ثبت نام در سایت گذاشته نشد و تا آخرین لحظات حدود ساعت ۱۲ و خورده ای هنوز هم لینکی جهت ثبت نام نبود
    برای ظاهر سازی امر در آخر یک لینک قرار داده شد که به محض کلیک روی آن تمام موارد رو ” تمام شده است” اعلام می کرد !!!!

    لطفا مردم را بازی ندهید ما احمق نیستیم.

    بنده از مراحل کار فیلم گرفتم تا ثابت کنم این نوع ثبت نام ها که احتمالا حاشیه سود قابل توجهی دارد برای عموم آزاد نیست و با ترفند هایی از دسترس افراد عادی دور است.

    1. Avatar فرشاد

      دقیقا درست میگه این دوستمون
      همه رو دادن به دلال ها که به قیمت بالاتر بفروشن تو بازار سهم شرکت رو هم بدن!!

    2. Avatar شاملی

      دقیقا بنده هم از ساعت ۱۱ تا ۱۲ پای اینترنت تکون نخوردم سه مرحله اول که واسه هیچ کس باز نشد حتی ۱ ثانیه فقط مرحله آخر که ساعت ۱۲ بود یکی دو ثانیه باز شد – تا مرحله خرید رفتم همه اطلاعات رو با سرعت زدم ولی واسه پرداخت ارور داد – فک نکنم بجز خودشونو دلالا خودشون کسه دیگه ای تونسته باشه بخره – مسخره کردن مردم و کسی هم نیست جلو شرکتای غولی مثل این و بگیره – خدارو شکر هرکس رفته خرید خودش دیده که همه چیز کاملا صوری بوده دیگه نیازی به گفتن من نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه