پیش فروش Galaxy S8 از ۱۹ فروردین شروع می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل این ماه شایعاتی در مورد پیش فروش گلکسی S8 سامسونگ منتشر شد و ما انتظار داشتیم پیش فروش این محصول سامسونگ از ۲۲ فروردین ماه آغاز شود. در گزارش جدیدی که ET News منتشر کرده است تاریخ پیش فروش به ۱۹ فروردین تغییر یافته است. به نظر می‌رسد این تاریخ رسمی سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی در کره باشد.

اگرچه باید یادآور شویم تاریخ ۱۹ فروردین ماه، برای بازار کره آغاز پیش فروش اعلام شده و به این معناست که هنوز نمی‌توانیم به‌طور قطع در مورد زمان آغاز پیش فروش در سایر کشورها اظهار نظر کنیم. این احتمال وجود دارد که پیش فروش گلکسی S8 در سایر مناطق هم ۱۹ فروردین باشد؛ اما احتمالا برای مشخص شدن این مسئله باید تا پایان ماه صبر کنیم.

گزارش اخیر اضافه می‌کند فروش این گوشی، همان‌طور که پیش تر شنیده بودیم، ۲ اردیبهشت سال ۹۶ آغاز خواهد شد. هم‌زمان با پیش فروش گلکسی S8 گوشی LG G6، پرچمدار جدید LG فروش خود را در آمریکا آغاز می‌کند. این هم‌زمانی ممکن است توجه رسانه‌ها و مشتریان را از آغاز فروش LG G6 برباید.

به هر حال تمام جزئیات رسمی اوایل فروردین ماه در دسترس خواهد بود. چراکه ۱۰ فروردین ۹۶ سامسونگ از پرچم‌دار جدیدش، گلکسی S8 رونمایی می‌کند و احتمالا جزئیاتی مثل قیمت، زمان آغاز پیش فروش و عرضه را نیز منتشر خواهد کرد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar کاوان فرهادی بانه

    احتمالش هست مثل نوت ۷ که تو دیجیکالا پیش فروش شده بود ، s8 و s8plus هم تو دیجی پیش فروش بشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه