پیش نمایش نسخه جدید سرویس Sway منتشر شد

۱۵ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سرویس Sway ابزاری برای ساخت اسناد به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن است. این سرویس شرکت مایکروسافت در اصل ابزاری برای ثبت ایده‌ها و رویدادهای ذهنی است. پیش از این مایکروسافت سرویس Sway را منتشر کرده بود. این در حالی است که این شرکت روز گذشته نسخه‌ی جدیدی از این سرویس را به صورت پیش‌نمایش و عمومی منتشر کرد.

براساس اخبار منتشر شده، مایکروسافت پس از ماه‌ها آزمایش روی سرویس Sway روز گذشته نسخه پیش‌نمایش آن را به‌صورت عمومی برای ویندوز ۱۰ عرضه کرد.

لازم به ذکر است که این سرویس مایکروسافت با یک اپلیکیشن تحت ویندوز ۱۰ کامل می‌شود تا کاربران بتوانند از آن برای ساخت اسناد و ثبت ایده‌های خود استفاده کنند. این نسخه‌ی جدید از سرویس Sway امکان یکپارچه‌سازی با اسناد مختلف را دارد. همچنین کاربران این سرویس می‌توانند به‌صورت آنلاین خروجی آن را به اشتراک بگذارند.
براساس اخبار منتشر شده، این سرویس شبیه به نسخه‌ی آنلاین پاورپوینت است و به شما اجازه می‌دهد تا پرزنتیشن‌های جذاب با افکت‌های مختلف بسازید. نکته‌ی جالب در مورد این سرویس، سازگاری آن با ابزارهای مختلف است. به این معنی که اسناد ساخته شده باسرویس Sway قابلیت استفاده در موبایل، تبلت و کامپیوترهای شخصی را دارند.

1-Sway

همچنین لازم به ذکر است که سرویس Sway شباهت زیادی به مرورگر Edge دارد. کاربران به کمک این سرویس امکان ساخت اسناد و حتی داستان‌های دیجیتالی را دارند. مایکروسافت سرویس Sway را به صورت رایگان با نام کاربری غیر اشتراکی Office 365 منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد قرار است این سرویس برای رقابت با سرویس‌های مانند Prezi و Haiku مورد استفاده قرار بگیرد.
به گفته مایکروسافت سرویس Sway هسته‌ خوبی دارد و به‌سادگی قادر است محتوای مورد نظر کاربر را از یوتیوب، تصاویر وب، فایل‌های متحرک Gif و دیگر فرمت‌های چندرسانه‌ای را در اسناد ساخته شده قرار دهد. این ابزار همچنین اشتراک‌گذاری و پخش فایل خروجی در ابزارهای مختلف را هم ساده می کند.

منبع: Mashable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه