خانواده‌ی پیکسی ۴ موبایل‌های هوشمند آلکاتل وان‌تاچ رونمایی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت آلکاتل وان‌تاچ از یک خانواده‌ی جدید موبایل هوشمند با نام تجاری «پیکسی ۴» (Pixi 4) رونمایی کرده است.

در کنار گوشی و فبلت مجهز به اندروید، یک تبلت آلکاتل وان‌تاچ پیکسی ۳ با سیستم عامل ویندوز هم عرضه خواهد شد.

این سری شامل گوشی‌های هوشمند ۳٫۵ اینچی و ۴ اینچی، یک فبلت ۶ اینچی و یک تبلت ۷ اینچی می‌شود. در همه‌ی این گوشی‌ها سیستم عامل اندروید نصب شده است. صرف نظر از اندازه‌ی صفحه نمایش، دیگر مشخصات فنی این دستگاه‌ها توسط این شرکت فاش نشده است، هرچند که آنها را «دستگاه‌های سطح پریمیوم» می‌نامد. مسوولان آلکاتل می‌گویند دستگاه‌های پیکسی ۴ در رده‌ی پایین بازار تبلت و گوشی هوشمند بهترین ویژگی‌ها و طراحی را دارند. شرکت تولیدکننده‌ی آنها ادعا می‌کند که این دستگاه دوربین‌های عالی و عمر باتری بسیار زیاد دارند.

پیکسی 4

تصویر )بدکیفیت( از سری Pixi 4

در کنار گوشی و فبلت مجهز به اندروید، یک تبلت آلکاتل وان‌تاچ پیکسی ۳ با سیستم عامل ویندوز هم عرضه خواهد شد. این دستگاه یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی دارد و سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل روی آنها نصب شده است. آلکاتل همچنین ساعت هوشمند CareTime Children را هم معرفی کرد. این گجت پوشیدنی یک ویژگی مشترک با اولین آیفون اپل دارد. از اینترنت ۲G هم پشتیبانی می‌کند.

والدین با استفاده از این ساعت می‌توانند برای فرزندان‌شان پیغام‌های صوتی بگذارند یا با آنها تماس بگیرند. کودکان هم می‌توانند با پنج شماره تلفن ثبت شده تماس برقرار کنند یا پاسخ تماس ۱۰ مخاطب را بدهند. همچنین والدین می‌توانند با استفاده از سیستم موقعیت‌یابی GPS در این ساعت هوشمند، یک Safe Zone را تعیین کنند. وقتی فرزندی از محدوده‌ی Safe Zone خارج می‌شود، والدین‌اش بلافاصله یک هشدار دریافت می‌کند.

ساعت آلکاتل

خانواده‌ی پیکسی ۴ روز چهارشنبه در جریان نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی ۲۰۱۶ (CES 2016) به نمایش گذاشته خواهند شد. در آن زمان مشخصات کامل‌تر این دستگاه‌ها، قیمت و دسترسی آن معلوم خواهد شد.

منبع: Android Headlines

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه