معرفی کالسکه‌ی هوشمند اسمارت‌بی در ایندیگوگو

۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی کالسکه‌ی هوشمندی به نام اسمارت‌بی (SmartBe) روی سایت ایندیگوگو (Indiegogo) معرفی شده که قابلیت‌های جالب توجهی برای مادران دارد. این کالسکه به طور خودکار حرکت می‌کند همراه در کنار کاربر و هم‌گام با سرعت راه رفتن او حرکت می‌کند.

ایندیگوگو یک سایت معرفی ایده و جمع‌آوری بودجه و سرمایه برای اجرایی کردن آن‌هاست. کسانی که این طرح را به صورت یک کمپین روی سایت ایندیگوگو رونمایی کرده‌اند، در بخش معرفی آن نوشته‌اند که “این کالسکه‌ی هوشمند می‌تواند در مسیر سربالایی، در راه خرید یا هنگام دویدن، همراه شما حرکت کند.”

کالسکه‌ی اسمارت‌بی قابلیت جمع شدن خودکار دارد، بطری شیر کودک را گرم می‌کند، موسیقی پخش می‌کند، باتری‌ها را شارژ می‌کند، به دوربینی برای چک کردن وضعیت کودک مجهز است و سیگنال نوری دارد. این کالسکه به گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود و صندلی کودک‌اش به هر دو حالت «رو به مادر» و «رو به منظره» قابل تنظیم است.

محض احتیاط، یک سیم ترمز فیزیکی هم روی آن تعبیه شده است. سر دیگر این سیم دور مچ دست کاربر (مادر) بسته می‌شود و به محض این‌که سیم از کالسکه جدا شود، اسمارت‌بی می‌ایستد.

«گیلرمو مورو» (Guillermo Morro) که از بنیان‌گذاران این ایده و کمپین‌اش است، عقیده دارد که باید کانسپت‌های تکنولوژیک جدیدی مختص والدین عرضه شود. تمامی ضوابط ایمنی و استانداردهای اروپا و آمریکا در این کالسکه رعایت شده‌اند.

ایده‌ی این کالسکه برای اجرایی شدن نیاز به ۸۰ هزار دلار سرمایه‌ی اولیه دارد.

در پایان، ویدیویی که برای معرفی این کالسکه ساخته شده را ببینید…

‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه