کامل‌ترین نسخه فتوشاپ تا یک ماه دیگر روی موبایل

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک شرکت Adobe سلطان برنامه‌های ویرایش عکس روی کامپیوتر به حساب می‌آید. البته این شرکت روی پلتفرم‌های موبایل رقیت‌های بسیار زیادی دارد و به همین نتوانسته در بین دستگاه‌های موبایل طرفداران زیادی به‌دست بیاورد.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت Adobe قصد دارد نسخه‌ی جدید برنامه فتوشاپ را در مهر ماه برای سیستم‌های iOS منتشر ‌کند.

 

Adobe در سال‌های گذشته سعی کرده این روند را با عرضه برنامه‌های رایگان تغییر دهد. برنامه‌هایی که برخی از ویژگی‌های نرم‌افزارهای کامپیوتر این شرکت را روی موبایل به همراه دارند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت Cnet شرکت Adobe در حال کار کردن رو نسخه‌ی جدیدی از برنامه فتوشاپ برای آیفون و آیپد است. به‌نظر می‌رسد که این برنامه در مهر ماه معرفی شود. همچنین نسخه اندروید این نرم‌افزار کمی دیرتر از نسخه iOS راهی بازار خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده، این برنامه ویژگی‌های بسیار مهمی از نسخه کامپیوتر را در خودش قرار داده و Adobe این برنامه را به شکلی طراحی کرده که راحت‌تر بتوان از آن روی پلتفرم‌های لمسی استفاده کرد. قبلا گفته شده بود که قابلیت‌های Dodge، Burn، Lighten و Darken به این برنامه اضافه می‌شود.

photoshop1

سایت Cnet‌ در ادامه به این موضوع اشاره کرده که نسخه موبایل فتوشاپ یک قابلیت جدید در بردارد که در نسخه کامپیوتر دیده نمی‌شود. نسخه موبایل این نرم‌افزار از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربر بتواند یکسری تنظیمات پیش‌فرض را برای صورت افراد مختلف در نظر بگیرد.
شرکت Adobe قبلا برنامه فتوشاپ تاچ را برای موبایل عرضه کرده بود. این برنامه در حال حاضر با تخفیف به فروش می‌رسد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی Cnet قابلیت‌های جدیدی به فتوشاپ اضافه شده‌ که این برنامه را بسیار کاربردی‌تر از قبل کرده‌اند. نحوه کار کردن با این برنامه بسیار آسان‌تر شده و به همین دلیل مردم از آن بیشتر استقبال خواهند کرد. نسخه موبایل فتوشاپ برای افرادی مناسب خواهد بود که می‌خواهند تصاویر خودشان را بیش از پیش ویرایش کنند.

photoshop2

منبع: The Verge

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه