[CES 2016] کامپیوترهای بدون کیس ThinkCentre X1 و ThinkCentre TIO II معرفی شدند

۱۴ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
Lenovo ThinkCentre X1

شرکت «لنوو» (Lenovo) در نمایشگاه CES 2016 از دو «کامپیوتر بدون کیس» (All in One) به نام‌های ThinkCentre X1 و ThinkCentre TIO II رونمایی کرد.

با توجه به تصاویر منتشر شده کامپیوتر بدون کیس ThinkCentre X1 که از یک صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی با کیفت Full HD برای آن استفاده شده، بسیار باریک طراحی شده است.

برای این کامپیوتر بدون کیس از نسل ششم پردازنده‌های Core i7 استفاده شده که تراشه‌ی گرافیکی HD 520 روی آن قرار دارد. می‌توان تا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم روی این محصول قرار داد. کاربران می‌توانند این محصول را با یک ترابایت حافظه‌ی SSHD یا ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی HDD خریداری کنند. ThinkCentre X1 با قیمت ۱۰۲۹ دلار در اواسط اسفند ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

محصول بعدی این شرکت ThinkCentre TIO II نام دارد که در دو اندازه‌ی ۲۲ و ۲۴ اینچی راهی بازار می‌شود. براساس گفته‌های لنوو کامپیوتر بدون کیس TIO II از یک صفحه نمایش Full HD با نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برد و پورت‌های USB 3.0 و USB 2.0 به همراه mini USB 2.0‌ روی آن قرار گرفته است. ThinkCentre TIO II دارای یک داک Display است که کاربران می‌توانند آن را به پشت این کامپیوتر بدون کیس متصل کنند.

محصول جدید لنوو از بلندگوهای داخلی برخوردار است که کاربران می‌توانند به وسیله‌ی آن‌ها به موسیقی گوش کنند. این محصول قرار است در فروردین ماه راهی بازار شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo 1Ubergizmo 2

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه