کانسپت جدید پژو را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین کانسپت کمپانی فرانسوی پژو، از طراحی خودرویی خبر می‌دهد که ممکن است تا چند سال دیگر شاهد حضورش در خبایان‌ها باشیم. اتومبیل خودرانی که Instinct نام دارد و احتمالا در نمایشگاه ژنو امسال حاضر می‌شود. پژو اعلام کرده که به خاطر فناوری‌هایی که در این کانسپت به خرج داده، احتمالا این خودرو تا قبل سال ۲۰۲۵ به روی خط تولید نمی‌رود.

البته در مورد طراحی این خودرو باید بگوییم برعکس آن چیزی که تصور می‌شود، ظاهر اتومبیل پیچیدگی خودروهای مفهومی را ندارد. در اصل تیم طراحی پژو بیان کرده‌اند که هدف از تولید این خودرو، ایجاد پلی بین طراحی فعلی و آینده است. بنابراین تلاش شده که زبان طراحی این خودرو، منطقی‌تر و واقعی‌تر از کانسپت‌های تخیلی باشد.

بیش از یک دهه است که پژو از کانسپت‌های مختلفی رونمایی می‌کند؛ خودروهای مفهومی که آینده ‌نگری این خودروساز را نشان می‌دهند ولی ظاهر چندان جذابی ندارند. خودروی مفهومی Instinct ظاهر جذابی دارد، ولی مثل قبل، نشانی از آینده ‌نگری در آن دیده نمی‌شود.

یکی از مسئولان طراحی این شرکت به نام «ماتیاس هوسان» (Matthias Hossann) ادعا می‌کند که در آینده ممکن است شاهد خودروهایی باشیم که خودران هستند و سرنشین اجازه‌ی رانندگی با آن را ندارد. اما مهاجرت به سمت چنین خودروهایی، احتمالا زمان زیادی را طلب می‌کند. ما هم برای نشان دادن همین ویژگی، این خودرو را ساختیم تا این فضا ایجاد شود. این خودرو هم‌اندازه‌ی پژو ۳۰۸ است. برای آشنایی با چهره‌‌ی پژو Instinct، نگاهی به تصاویر زیر بیاندازید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه