کانکس‌های دیجی‌کالا به کرمانشاه رسید

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
دیجی‌کالا

گروه دیجی‌کالا (دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو) امسال هدیه‌ی نوروزی متفاوتی را برای شرکت‌ها و افراد ارسال کرده است. در یک سال گذشته اتفاقات تلخی در کشورمان رخ داد؛ به خصوص زلزله‌ی کرمانشاه که در اثر آن متاسفانه هنوز هم بخشی از هموطنان‌مان در شرایط نامساعدی به سر می‌برند. از این رو دیجی‌کالا امسال بودجه‌ی هدایای نوروزی خود را به خرید کانکس برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب اختصاص داده است.

با این تصمیم دیجی‌کالا موفق شده است بودجه‌ی تهیه‌ی کانکس برای ۳۰ خانوار و ۸ کانکس بهداشتی برای شست‌وشو با همه امکانات تامین کند. علاوه بر این دیجی‌کالا برای تشکر از شرکت‌هایی که در حقیقت با صرف نظر از هدیه‌ی نوروزی‌شان به این امر خیر کمک کردند، یک کارت تبریک و یک شاخه گل ارسال کرد. جالب این که ارسال این گل‌ها با همکاری استارتاپ «شاخه‌نت» که کار فروش و دلیوری گل انجام می‌دهد انجام شده و هزینه‌ی گل‌ها و ارسال آن‌ها به کودکان EB (مبتلا به بیماری‌های خاص پوستی) اختصاص یافته است.

دیجی‌کالا از ابتدای حادثه‌ی ناگوار زلزله‌ی کرمانشاه کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده‌ی این استان به ویژه شهر سر پل ذهاب را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنتی فردای روز زلزله چهار کامیون حاوی اقلام ضروری را به کرمانشاه فرستاد. پس از آن  کمپینی طراحی شد تا مردم بتوانند با خرید از این فروشگاه آنلاین اقلام ضروری را به دست هموطنان زلزله‌زده برسانند. دیجی‌کالا در حال حاضر کمپین جدیدی در حال اجرا دارد که مردم می‌توانند با شرکت در آن هدایای نوروزی خود را برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کنند.

دیجی‌کالا کانکس‌های تهیه شده با بودجه‌ی هدایای نوروزی را به مرکز توزیع خود در کرمانشاه فرستاد. با همکاری بنیاد بیماری‌های خاص استان کرمانشاه، ۱۹ کانکس به خانوارهایی اختصاص داده شد که یکی از اعضای آن‌ها به بیماری‌های خاص مبتلا بودند. ۱۱ کانکس دیگر هم در اختیار خانواده‌های نیازمندی قرار گرفت که توسط کمپین‌های تشکیل شده از افراد معتمد محلی شناسایی شدند. این کانکس‌ها تا پایان هفته‌ی گذشته در سر پل ذهاب توزیع شدند.

این ایده‌ی دیجی‌کالا بازتاب پررنگ و خوبی هم داشته است. خیلی از افراد و شرکت‌ها با به اشتراک گذاشتن عکس کارت تبریک و گل در شبکه‌های اجتماعی از هدیه نوروزی امسال دیجی‌کالا تقدیر کردند.

روی کارت تبریک ارسالی از دیجی‌کالا نوشته شده است:

«دیجی‌کالا، دیجی‌استایل و فیدیبو عیدی امسال را از طرف شما به یک خانواده‌ی زلزله‌زده می‌رسانند. این هدیه می‌توانست یکی از ده‌ها عیدی شما باشد، اما امسال همه چیز فرق می‌کند. اتفاق خوب این است که عیدی امسال شما می‌رود تا بهار را به دل‌های خانواده‌ای در کرمانشاه ببرد. کانکسی با امکانات اولیه زندگی، هدیه‌ای با مهربانی شما. زیباتر آن‌که این دسته گل هم هدیه‌ای از طرف شما به خانه کودکان پروانه‌ای است. قدر مهرتان را می‌دانیم، بهارتان پر مهر.»

دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar سروش کیوانی

    بیل گیتس بعد از دزدیدن نظر جابز به ثروت هنگفتی رسید که باعث شد مردم اون رو به دید یه میلیاردر پول پرست بشناسند گیتس با اهدای پول ها به خیریه ها خودشو تو دل مردم جا کرد دیجی کالا به عنوان برند برتر خاورمیانه باید هوای مردمو بیشتر داشته باشه بحث پول نیست بحث انسانیته اونم برای مردم ایران که خودشون کم بدبختی ندارند ممنون از کمکتون ولی رشیدپور بیشتر کمک کرد از شما!!!

  2. Avatar حامد

    الان دیگه ؟!!!!!

    ۳۰ تا دونه ؟؟؟

    عکسا چی میگه ؟؟؟؟!!

  3. Avatar امین

    خیلی لطف کردید … ولی میدونیم که میتونستید خیلی بیشتر از اینها کمک کنید.

  4. Avatar لقمان

    بسیار سپاس از حسن توجه و انجام این کار خدا پسندانه.

  5. Avatar محمد امین

    بهترین و با ارزش ترین نوع تبلیغات… ممنون ازتون

  6. Avatar محمد

    کار خوب و بسیار پسندیده ای انجام دادید ولی عیبش اینه که خیلی دیر انجام شد.
    باید تو فصل سرما این کار انجام میشد نه الان برای اهداف تبلیغاتی

  7. Avatar Nima

    در کار خیر دیجی کالا و کمک بزرگش هیچ شکی نیست،ولی من نا امید شدم با خوندن این خبر
    اگر روزهای اول این تعداد کانکس تهیه می شد فوق العاده حیاتی و‌ارزشمند بود ولی امروز ،بعد از گذشت این زمان،تعداد این کانکس ها در حد و اندازه نام و توان دیجی کالا نبود،انتظار من از یک شرکت موفق و بزرگ،کار بیشتری بود،چون من ساکن شهرستان کوچکی در شمال کشور هستم، و دیدم که با پول خیرین همون ماه اول ،۱۸ کانکس آماده و فرستاده‌شد،پس انتظارم‌از دیجی خیلی بیشتر از ۳۰ کانکس بود،
    به هر‌حال از کمپین حمایتی و کانکس ها ممنونیم
    ممنون از تغییری که ایجاد کردید

    1. Avatar سالار بشیری

      خوب داداش این دقیقا سری دومه، روزهای اول هم این کارو کردن 😉

  8. Avatar نسترن

    حرکت قشنکی انجام دادید تحسین بر انگیزه

  9. Avatar فرشید

    به نظر من اصلاً جالب نیست که به خاطر این که بگین من این کار رو کردم عکس از آدم ها ی اونجا بزارید که با خجالت سرشون رو پایین گرفتن .

  10. Avatar علی

    خدا خیرتون بده ، ان شاالله سنت حسنه احسان و نیکوکاری روز به روز در کشور گسترش پیدا بکنه ، امیدوارم عزیزان آسیب دیده کرمانشاهی هم به زودی شاهد بهبود وضعیت زندگیشون بشن

  11. Avatar عرفان

    ❤️

  12. Avatar علی

    ممنون از مجموعه دیجیکالا. به امید روزی که تمام افراد ایران، مغزهای ثروتمند و دستان سخاوتمندی داشته باشند…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه