کنترلرهای پلی‌استیشن ۴ اسلیم را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز و امروز تصاویر مختلف و حتی ویدیو از کنسول پلی‌استیشن ۴ اسلیم که هنوز از طرف سونی معرفی نشده، به بیرون درز کردند. تقریبا مطمئن هستیم این کنسول به همراه PlayStation Neo در تاریخ ۱۷ شهریور ماه معرفی می‌شود و به احتمال زیاد در پاییز راهی بازار خواهد شد. اگر نسبت به این کنسول جدید هیجان‌زده هستید، بد نیست ویدیویی که همین چند ساعت پیش از کنترلرهای این دستگاه منتشر شده را هم ببینید. به نظر می‌رسد که سونی برای پلی‌استیشن ۴ اسلیم یک کنترلر جدید هم طراحی کرده که ویژگی‌های تازه‌ای دارد.

‌‌‌‌

این کنترلر از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل فعلی ندارد؛ اما در برخی جزییات با هم متفاوت هستند. از مشهودترین تفاوت‌های این کنترلر جدید با مدل قبلی می‌توان به اضافه شدن یک نوار نورانی در بالای دسته اشاره کرد. کنترلر قبلی تنها یک نوار نورانی داشت که در جلو قرار گرفته بود.

هنوز مشخص نیست که این نوار نورانی جدید چه کاربردی دارد و در ویدیوی منتشر شده هم به آن اشاره نمی‌شود. البته خیلی از کاربران پلی‌استیشن ۴ دوست داشتند که اگر کنترلر جدیدی هم معرفی می‌شود، ظرفیت باتری بیشتری داشته باشد تا بتوانند با آن زمان بیشتری بازی کنند.

برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا تاریخ ۱۷ شهریور ماه صبر کنیم.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه