کنسول NES Classic هک شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر توانسته‌اید یک کنسول NES Classic برای خودتان بخرید، احتمالا تمام بازی‌هایی که روی آن به صورت پیش‌فرض نصب شده است را امتحان کرده‌اید. نینتندو رسما گفته است که این کنسول کلاسیک، به هیچ صورتی ارتقا نخواهد یافت و بازی‌های جدیدی برای آن عرضه نمی‌شوند؛ مخصوصا که این کنسول، هیچ راه ارتباطی با اینترنت ندارد. با این حال، این موضوع مانع از هک کردن NES Classic نشده است.

هکرهایی در ژاپن و روسیه توانسته‌اند بدون باز کردن دستگاه، بازی‌های جدیدی روی NES Classic نصب کنند.

هکرهایی در ژاپن و روسیه توانسته‌اند بدون باز کردن دستگاه، بازی‌های جدیدی روی NES Classic نصب کنند. برای نصب بازی‌های جدید روی NES Classic، باید در ابتدا یک فایل ذخیره روی بازی Super Mario Bros. بسازید. با توجه به اینکه امکان ندارد سوپر ماریو بازی نکرده باشید، مطمئنا این فایل ذخیره را دارید. پس از این مرحله، کنسول NES Classic را با کابل micro USB به کامپیوتر وصل می‌کنید. حالا باید با نگه داشتن کلیدهای ریست و پاور، کنسول را در حالت FEL روشن کنید. حالا کامپیوتر خود را بوت کنید و می‌بینید که دستگاهی به اسم sunxi-FEL در لیست بوت شدن شما ظاهر می‌شود.

باید سیستم عامل اصلی NES Classic با تمام داده‌های‌اش را روی کامپیوترتان کپی کنید، فایل‌های ROM بازی‌ها را اضافه کنید و کنسول را با داده‌هایی که خودتان ویرایش کرده‌اید، فلش کنید.

می‌توانید در ویدیوی زیر، ببینید که به غیر از ۳۰ بازی اصلی کنسول، ۲۵ بازی دیگر هم روی کنسول NES Classic با این هک، نصب شده است.

‌‌‌‌‌

منبع: Ars Technica

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدي

    به جای این کارا راحت یه مبدل دانلود کنید و با جوی استیک روی کامپیوتر بیش از ٨٠٠ بازی نینتندو رو میتونید بازی کنید و لذت ببرید

  2. Avatar Ho3ein.alpha

    قیمتش خیلی بالاست

  3. Avatar احسان

    وای عالی بود 😀 😀 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه