شرکت HTC خودش را برای برگزاری کنفرانس خبری آماده می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گوشی A9

شرکت HTC قصد دارد در تاریخ ۲۸ مهر ماه در شهر نیویورک یک کنفرانس خبری برگزار کند. به احتمال زیاد در این برنامه گوشی One A9 معرفی خواهد شد.

شرکت HTC در تاریخ ۲۸ مهر ماه یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند که گوشی One A9 در آن معرفی خواهد شد.

تا این لحظه خبرها و شایعات مختلفی درباره گوشی One A9 شرکت HTC منتشر شده است. با توجه به تصاویر لو رفته، این گوشی شباهت زیادی به آیفون دارد. انتظارات از این محصول بسیار زیاد است و HTC با منتشر کردن پستی در توییتر کاربران را هیجان‌زده کرده است.

htc

این شرکت در توییتر گرفته که تحول بعدی در گوشی‌های سری One در راه است و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۸ مهر ماه منتظر محصول جدیدی باشند. همچنین در توییتر لینکی به صفحه رسمی این مراسم در سایت HTC قرار گرفته است. در این صفحه مشخص شده که شرکت Tidal هم در برگزاری مراسم سهیم است. Tidal یک سرویس استریم موسیقی است که Jay Z آن‌را راه اندازی کرده است. به‌نظر می‌رسد که HTC قصد دارد در این کنفرانس خبری کاربران را هیجان‌زده کند. همچنین احتمال دارد سرویس Tidal با ویژگی‌های جدید برای گوشی One A9 عرضه شود.

در پست مربوط به اعلام برگزاری این کنفرانس خبری در توییتر ویدیوی زیر هم قرار گرفته است.

به هر حال هنوز اطلاعات زیادی از این مراسم منتشر نشده و مشخص نیست که HTC محصول دیگری را هم معرفی می‌کند یا خیر. قبلا شایعاتی درباره‌ی ساعت هوشمند این شرکت منتشر شده بود.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. سعید هاشمی

    جناب نویسنده محترم، evolution به معنی تکامل هست نه انقلاب، کلمه مد نظر شما revolution بوده!

    1. با تشکر از شما. اصلاح شد. 🙂

  2. محمد پرتوی

    بعد اینکه گوشی اچ تی سی مو فروختم، هر گوشی دیگه ای خریدم کیف استفاده از یه گوشی منحصر به فرد و نتونستم تجربه کنم. امیدوارم این دفعه غوغا بکنه و بازارو به دست بیاره
    خودمو آماده میکنم بعد چند سال دوری از این برند دوباره برگردم پیشش

  3. امیرحسین

    اچ تی سی الان عملاً از یه طناب آویزونه که زیر پاش دره س…و اگه کوچترین اشتباهی بکنه این طناب پاره میشه..اصلاً دوست ندارم ببینم ۴-۵ سال دیگه حتا کسی نمیدونه برندی به اسم اچ تی سی بوده واقعا گوشیای خوبی میزنه اگه یکم خلاق تر بشه باز سود دهیش شروع میشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه