۴ نکته در مورد کنفرانس WWDC 2016 که احتمالا نمی‌دانید

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
کنفرانس WWDC 2016 - اصلی

همان‌طور که می‌دانید تنها دو روز دیگر با شروع یکی از مهم‌ترین رویدادهای تکنولوژی سال یعنی کنفرانس WWDC 2016 فاصله داریم. احتمالا نه‌تنها دوستداران اپل بلکه تمام علاقه‌مندان تکنولوژی مشتاقانه منتظر هستند ببینند این کمپانی در کنفرانس WWDC 2016 از چه محصولات و به‌روزرسانی‌هایی رونمایی خواهد کرد. البته اگر انتظار برای شما دشوار است نگران نباشید؛ ما در مطلبی که چند روز پیش منتشر شد تلاش کردیم بر اساس تمام شایعات و خبرهایی که از فعالیت‌های اپل به بیرون درز کرده فهرست آنچه اپل برای کنفرانس WWDC 2016 تدارک دیده است را حدس بزنیم. البته اتفاقات جالب دیگری هم در حواشی برگزاری این کنفرانس در جریان است که در این مطلب قصد داریم به برخی از آن‌ها بپردازیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

مراسم افتتاحیه کنفرانس WWDC 2016 در تالار بیل گراهام برگزار خواهد شد

۰۱ - کنفرانس WWDC 2016

تنها چند روز پیش از آغاز کنفرانس WWDC 2016 لوگوی مشهور اپل روی نمای جانبی ساختمان «تالار بیل گراهام» (Bill Graham Auditorium) در سانفرانسیسکو نصب شده است. تیم کوک و کمپانی اپل قصد دارند مراسم افتتاحیه و نطق اصلی کنفرانس WWDC 2016 را به‌جای «مرکز موسکون» (Moscone Center) در این تالار برگزار کنند. گفتنی است تالار بیل گراهام همان محلی است که اپل سال گذشته آیفون ۶s و در سال ۱۹۷۷ میلادی کامپیوتر Apple II را در آن معرفی کرد. البته مابقی این رویداد همچنان در مرکز موسکون برگزار خواهد شد.

Siri به سوال‌های شما در مورد کنفرانس WWDC 2016 پاسخ‌های جالبی می‌دهد

۰۳ - کنفرانس WWDC 2016 اپل

شاید شما هم این فکر شیطنت‌آمیز به سرتان زده باشد که از Siri در مورد کنفرانس WWDC 2016 سوال بپرسید. اگر این کار را نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم آن را تا پیش از آغاز کنفرانس امتحان کنید. البته دهان Siri قرص‌تر از آن است که اطلاعاتی را در مورد امکانات جدید iOS 10 به شما لو دهد، ولی ظاهرا نمی‌تواند هیجان خود را برای آغاز کنفرانس WWDC 2016 مخفی کند!

‌‌اپل یکی از تغییرات کنفرانس WWDC 2016 را به‌طور اتفاقی لو داد

۰۲ - کنفرانس WWDC 2016

بنا بر گزارش برخی کاربران و سایت‌های حوزه‌ی تکنولوژی، اپل دو روز پیش در پاسخ یکی از سوالات بخش FAQ مربوط به حق اشتراک اپلیکیشن‌ها، سهوا برای اشاره به سیستم‌عامل دسکتاپ خود به‌جای OS X از نام MacOS استفاده کرده است. البته در حال حاضر دیگر نمی‌توانید این نام را روی سایت اپل پیدا کنید؛ چراکه این کمپانی پس از این‌که متوجه اشتباه خود شده بلافاصله آن را تصحیح کرده. خبر تغییر نام احتمالی OS X به MacOS برای هماهنگی بیشتر با نام سایر سیستم‌عامل‌های اپل نظیر iOS و watchOS ماه‌های زیادی است که به گوش می‌رسید. انتظار می‌رود این تغییر در کنفرانس WWDC 2016 رسما اعلام شود ولی به نظر می‌رسد اپل با اشتباه خود سهوا آن را پیش از آغاز کنفرانس تایید کرده باشد.

مایکروسافت برای شرکت‌کنندگان کنفرانس WWDC 2016 مهمانی می‌گیرد

۰۳ - کنفرانس WWDC 2016

چند روز پیش خبر مهمانی مایکروسافت پس از کنفرانس اپل را منتشر کردیم. به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با برگزاری این مهمانی برای توسعه‌دهنگان اپلیکیشن‌های iOS و OS X، به شکلی زیرکانه آن‌ها را ترغیب کند تا اپلیکیشن‌های خود را به ویندوزفون بیاورند. مهمانی مایکروسافت پس از اتمام مراسم افتتاحیه کنفرانس اپل برگزار خواهد شد. محل مهمانی هم ساختمان مرکزی توییتر است که درست پشت ساختمان تالار بیل گراهام یعنی محل برگزاری مراسم افتتاحیه‌ی کنفرانس WWDC 2016 قرار دارد. مایکروسافت در این مهمانی علاوه بر پذیرایی از مهمانان با غذاها و نوشیدنی‌های مختلف اعلام کرده که هر ساعت یک اپل واچ و یک Xbox One به یکی از حاضران هدیه خواهد داد.

پوشش زنده‌ی کنفرانس WWDC 2016 در دیجی‌کالا مگ

۰۴ - کنفرانس WWDC 2016

در نهایت لازم به یاددآوری است که مراسم افتتاحیه و نطق اصلی کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهنگان اپل موسوم به WWDC امسال در روز دوشنبه ۲۴ خرداد (۱۳ ژوئن) ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. ما در دیجی‌کالا مگ خود را آماده کرده‌ایم تا با پوشش زنده‌ی این رویداد همراه شما باشیم.

E3_News

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar hamed

    ترغیب به ویندوز فون چیه می خواد برای پروژه یونورسال تبلیغکنه

  2. Avatar طراحی سایت در تبریز

    خیلی عالی بود .سپاس

  3. Avatar امین تبریزی

    خیلی مطلب جالب و زیبایی بود
    متشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه