اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، کوله‌پشتی پیک‌نیک بخرید!

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

سفر رفتن و زدن به دل طبیعت، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تفریحات ما است. آدم نمی‌تونه بره گردش یا پیک‌نیک و با خودش غذا همراه نبره. بالاخره یک نون و پنیری، خیار و گوجه‌ای چیزی باید بخورید یا نه؟ حالا ما تو ساده‌ترین حالت ممکن گفتیم؛ شما با خودتون بیفتک و استیک ببرید! از اون‌جایی که ما تو دیجی‌کالا دائم داریم به شما و نیازهاتون فکر می‌کنیم، یه محصول خوب و کاربردی برای این هفته در نظر گرفتیم که به درد همه می‌خوره. محصول این هفته، یه کوله‌پشتی جمع‌وجوره با اسم هپی پیک نیک مدل PB15-045 که یه تعدادی وسیله‌ی کاربردی برای پیک‌نیک تو خودش داره. بر و بچه‌های دیجی‌کالا خیلی با این محصول ارتباط برقرار کردن و دلشون خواست که نظرشون را با شما عزیزان دوست‌داشتنی در میون بذارن. ما هم موافقت کردیم و چیزی که در ادامه می‌بینید، نظر همکارهای گل ما درباره‌ی این محصوله.

 

label_product_week1

fahimeh-tafreshi

فهیمه تفرشی

کارتون سطل سحرآمیز رو یادتونه؟ اگه یادتون نیست من یادآوری می‌کنم. یه سطل فلزی که داخلش همه چیز پیدا می‌شد. هر چیزی که صاحبش لازم داشت. متاسفانه این سطل هم مثل ساعت برنارد تو دنیای واقعی پیدا نمیشه، اما کوله پشتی PB15-045 هپی پیک نیک از شدت علاقه به این کارتون، خیلی سعی کرده شبیه به سطل سحرآمیز باشه. تمام وسایلی که برای یک وعده‌ی غذایی دو نفره لازمه می‌تونه در این کوله‌پشتی قرار بگیره و خبر خوب اینکه همه‌ی اون‌ها رو همراه خودش داره. پس دیگه با زنبیل‌ها و ساک‌‌های مختلف و جاگیر خداحافظی کنید. زیر انداز ندارید؟ زیر انداز هم براتون مهیاست. اون هم از نوع ضدآب! پس بهانه جویی نکنید؛ که طبیعت منتظر شماست تا با کمترین بار و فقط با یک کوله پشتی با بی‌نهایت وسیله داخلش به دیدارش برید، ازش لذت ببرید و مواظبش باشید.

 

mohammadreza-rezaie

محمدرضا رضایی

سفرهای اکثرا پرترافیک این روزها، یه نوعی شده که بهتره تو برنامه راهمون، حتما یه وعده‌ی غذایی داشته باشیم. هیچ لذتی هم که تو دنیا قابل مقایسه با خوردن الویه و کتلت خونگی کنار جاده‌ نیست. ظرف‌های یه بار مصرف معمولی هم که حس خوبی ندارن و یه وقتا تو فشردگی صندوق عقب پر از ساک و چمدون له می‌شن. خوب دیگه چی از این بهتر که دست کنی گوشه صندوق یه کوله‌پشتی جمع‌و‌جور رو بکشی بیرون و وعده‌ی بین‌راهی رو شیک و مجلسی سرو کنی. بشقاب، قاشق چنگال، چاقو، لیوان، دربازکن و زیراندازتون همش یه‌جا تامینه. حتی اگه بخواید یکم از جاده فاصله بگیرید و با یه پیاده‌روی چند دقیقه‌ای تو دل دشت و دمن غذا بخورید، این کوله رو می‌ندازید پشتتون و با دست باز و فارغ از کلی ساک و کیسه پلاستیکی، قدم می‌زنید. آخر کار هم زباله‌ی ظرف‌های یه‌بار مصرف تولید نمیشه و همه چیز رو دوباره داخل این کیف جمع می‌کنید و با خودتون می‌برید واسه دفعه بعدی. اینکه از هر چیز فقط دوتا توی این کوله وجود داره، برای مادام و موسیو خیلی مناسبش کرده، ولی مگه چند نفر هم بخوان از توی یه ظرف الویه و کتلت بخورن، چندتا قاشق و چنگال و بشقاب لازم دارن؟

 

nasim-taherian

نسیم طاهریان

یک ماه بود نامزد کرده بودیم خیلی دلم می‌خواست یه خلوت دو نفره پیدا کنم و کلی از آرزوهام براش بگم. خلاصه بعد کلی هماهنگی بین دو خانواده‌، قرار گذاشتیم به یکی از ارتفاعات نزدیک تهران بریم. وسایلو من آوردم و خرید جوجه‌کباب رو هم نامزدم به عهده گرفت. خیلی نگران بودم. باید خودمو یه خانم به تمام معنا نشون می‌دادم. یه کاغذ و قلم آوردم و شروع کردم به تهیه‌ی یه لیست بلندبالا از بشقاب، قاشق، چنگال و … حالا این همه وسیله رو تو چی می‌ذاشتم؟؟ می‌خواستم سفره‌ام خیلی شیک و رنگین باشه؛ پس یواشکی دو تا از بشقابای چینی جهیزیه‌ی مامانو برداشتم. وسطای راه که رسیدیم، یه زیرانداز پهن کردیم و من رفتم سراغ وسایلی که تو کیف گذاشته بودم. حالا وقتش بود… این کارو تو بچگی هزار‌بار با بچه‌ها بازی کرده بودم. باروبندیل می‌بستیم و ازاین سرحیاط به اون سرش پیک‌نیک می‌‌رفیتم وادای آدم بزرگا رو درمی‌آوردیم. ولی حالا همه چیز فرق می‌کرد. در کیفو باز کردم… وای خدای من! کیسه‌ی سبزی پاره شده بود و کل سبزی‌ها با چینی خرده و ماست مخلوط شده بود. اشکام سرازیر و همه نقشه‌هام نقش برآب شده ‌‌بود. نامزدم متحیر به منو و بشقاب‌‌‌های شکسته نگاه می‌کرد و من خنده رو از ته نگاه نگران و ناراحتش می‌دیدم. حالا وقتی اون روز یادم می‌افته به کوله‌ی کوچیکی هپی پیک نیک که گوشه‌ی کمد گذاشتم، لبخند می‌زنم. دیگه لازم نیست لیست بنویسم، کوله‌ی PB15-045 جای همه چیزو پیش‌بینی کرده، نگران بشقاب چینی‌ها هم نیستم، هر چی هم ضربه بخوره اتفاقی برای وسایل داخلش نمی‌افته و خلاصه اینکه دیگه لازم نیست با چشمای اشکی جوجه بخورم!

 

pedram_hazrati

پدرام حضرتی

شیک و کاربردی دو کلمه‌ای هست که بعد از دیدن این محصول به ذهنم اومد. اگر شما در تعطیلات آخر هفته برای سفری یک روزه یا پیک‌نیک برنامه‌ریزی کرده باشید، قطعا به دنبال راه‌حلی برای همراه‌داشتن وسایل ضروری سفر هم خواهید بود. تجربه‌ی شخصی بارها به من ثابت کرده که همیشه توی سفر به وسایل و ظروفی نیاز پیدا می‌کنید که شاید قبلا حتی بهش فکر هم نمی‌کردید. پس چه خوبه برای پیک‌نیک، کوله‌پشتی‌ هپی پیک‌ نیک رو همراه داشته باشید که بیشتر ظروف مورد نیازتون رو داشته باشه. بشقاب، قاشق چنگال و لیوان‌هایی با طراحی زیبا، که در این مجموعه قرار گرفته، باعث می‌شه تا هنگام استفاده از آن‌ها حس بهتری داشته باشید. به نظر من وسایل و ابزاری نظیر زیر‌انداز ضد‌آب که در این کوله‌پشتی قرار گرفته، باعث میشه تا شما همیشه یک قدم از مشکلات جلوتر باشید.

 

roya-alayian

رویا علائیان

همیشه که قرار نیست از یه کوله‌پشتی برای جابه‌جایی و مراقبت از لپ‌تاپ، رفتن به مدرسه یا دانشگاه استفاده کرد. کوله‌پشتی‌ها‌ کاربردهای دیگه‌ای هم می‌تونن داشته باشن و هپی پیک نیک PB15-045 یکی از همون‌ها است. همون‌ طوری که اسم اون پیداست، این کوله‌پشتی برای پیک‌نیک یا مسافرت‌‌‌های دو نفره طراحی شده و داخل اون، تمام لوازم ضروری برای یک سفر چند روزه وجود داره. تصور کنید چند روز تعطیل هستید و تصمیم گرفتید با یکی از دوستای صمیمی‌تون به دل جنگل یا کویر بزنید. فکر می‌کنید اولین وسایلی که برای این کمپینگ نیاز دارید چی میتونه باشه؟ خب معلومه یه زیرانداز ضد آب که بعد از چند ساعت راه رفتن بتونید با خیال راحت رو اون بنشینید و غذاتون رو میل کنید. تو کوله پشتی PB15-045 هپی پیک نیک، یه زیر انداز ضد آب، دو تا بشقاب، ۲ تا نیم لیوان، دو ست قاشق و چنگال، دو تا چاقو و یه در بازکن وجود داره که خیلی منظم کنار همدیگه چیده شدن و با استفاده از نگهدارنده‌های محکم و مقاومی محافظت می‌شن. پس اگه جزو طبیعت‌گردهایی هستید که از هر فرصتی برای گردش و تفریح استفاده می‌کنن، کوله پشتی هپی پیک نیک رو بخرید و از سفرتون لذت ببرید.

 

arash-kheirkhah

آرش خیرخواه

این کوله پشتی همیشه برای پیک‌نیک، کمپینگ و مسافرت توصیه می‌شود؛ اما من به شما قول می‌دهم که اگر یکی از این کوله‌پشتی‌ها را در صندوق عقب ماشین‌تان داشته‌باشید، هرگز پیشمان نخواهید شد. مخصوصا اگر فردی اهل سفر و رفتن به طبیعت باشید. فکر کنید بعد از کلی خوش‌گذرانی و خستگی جسمی، باید لوازم پیک‌نیک یا مسافرت را جمع‌آوری کنید و تازه یک جای مناسب برای قرار دادن آن‌ها درنظر بگیرید. همیشه هم لوازمی که به‌سختی مرتب و جمع کرده‌اید یعد از استفاده به همان شکل مرتب و جمع نخواهند شد. اما با داشتن این کوله پشتی فقط کافی است در هنگام جمع‌آوری هر وسیله را در جای خود قرار دهید و دغدغه‌ی جای دادن وسایل را نداشته باشید. شما یک زیرانداز برای نشستن و تمامی ظروف لازم به منظور صرف وعده غذایی برای دونفر را با همراه داشتن همین کوله پشتی خواهید داشت و فقط باید نگران تهیه غذا باشید. حمل کردن وسایلی که در این محصول جای می‌گیرند شاید سخت باشد اما این کوله‌پشتی را می‌توان یا یک دست یا بر روی پشت و به‌راحتی حمل کرد.

 

mohammad-sammak

محمد سماک

جاتون خالی، چند روز پیش رفته‌بودیم شمال. چه هوایی، چه طبیعتی. رفتیم یه جای جنگلی، بساط آتیش و ذغال و منتقل کباب و جوجه رو راه انداختیم… هزار بار هم این حکایت رو تعریف کنی، باز دفعه‌ی بعد با تعریف کردنش هم دلت غش و ضعف میره و میخوای همین الان از کار و زندگی بکنی و بزنی به جاده! رسیدی اونجا چیکار میکنی؟ روی زمین وسط گل و شل میشینی و شلوارتو گلی می‌کنی یا اینکه با خودت زیر انداز می‌بری؟ غذاتو توی چی میخوری؟ نکنه از خونه کاسه و بشقاب ور می‌داری؟ جدی این کارو می‌کنی؟ نکن تو رو خدا! کی حال داره هلک و هلک ظرف ببره و بیاره؟ از کجا معلوم که وقت استفاده لب‌پر نشه و نشکنه؟ ماشینه و جاده و سفر که هیچی توش مشخص نیست. از ظرف یک‌بار مصرف هم که نمیشه استفاده کرد. مخصوصا اگه بخوای جوجه و کوبیده رو با اون قاشق و چنگال‌های پلاستیکی بخوری! معلوم نیست باید حواست به کباب باشه یا به قاشق و چنگال‌ها که نشکنن! اگه بخوای از بشقاب یک‌بار مصرف استفاده کنی که دیگه واویلا! همه اینا رو شنیدی؟ خدایی می‌خوای راه‌حل همه‌شونو یه‌جا بهت معرفی کنم؟ یه کوله‌پشتی هپی پیک‌ نیک مدل PB15-045 بگیرید و خلاص!

 

داری با خودت میگی “این دیوونه رو باش! دلش خوشه‌ها! کی تو این سوز و سرما می‌ره پیک نیک؟”ولی سفر که دیگه های‌سیزن و لوسیزن نداره! مگه پاییز و زمستون چه گناهی کردن که به محض اومدن‌شون بی‌خیال سفر می‌شیم؟ مگه همین شماها نبودین که تا دیروز پریروز می‌گفتین بستنی واسه فصل گرما است و حالا متوجه شدین بستنی خوردن تو زمستون حتی بیشتر می‌چسبه؟ زمستونا عین مار می‌خزید توی سوراخ که چی؟ پاشین از خونه بزنید بیرون. انقد هم سرما رو بهونه نکنید، اون بخاری جیبی کووآ که پیشنهاد هفته‌ی پیش بود رو بخرید و دیگه از این بهونه‌های بنی‌اسرائیلی هم نیارید.

label_product_week1label_product_week3

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar الف

    واقعا خسته نباشید:
    X ناموجود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه