کیت توسعه‌ی پلی‌استیشن۵ چند ماهی است که در اختیار شرکت‌های بازی‌سازی قرار گرفته

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های بازی‌سازی چند وقتی است که کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری پلی‌استیشن۵ را در اختیار دارند. این خبر را یکی از منابع موثق صنعت بازی منتشر کرده است.

این کیت‌ها نمونه‌های اولیه‌ی سخت‌افزار پلی‌استیشن۵ هستند.

«مارکوس سلرز» از کسانی است که کارنامه‌ای تمیز در انتشار زودتر از موعد خبرهای مربوط به صنعت بازی دارد. سلرز به درستی خبر از ساخته شدن Call of Duty: Black Ops 4 داده بود و او هم‌چنین از اولین کسانی بود که عرضه‌ی دیابلو ۳ را برای کنسول نینتندو سوییچ تایید کرد. اخیرا حتی مارکوس سلرز به درستی تاریخ پخش برنامه‌ی پریشب نینتندو را به درستی اعلام کرده بود.

با تمام این اوصاف، به صحبت‌های جدید مارکوس سلرز هم فعلا در حد شایعه نگاه می‌کنیم، ولی شایعاتی که به احتمال زیاد صحت دارند.

طبق گفته‌های جدید مارکوس سلرز، شرکت‌های بازی‌سازی اوایل سال جاری میلادی کیت‌های توسعه‌ی نرم‌افزاری PlayStation 5 را دریافت کرده‌اند.

این کیت‌ها در حال حاضر نمونه‌های اولیه‌ی سخت‌افزار پلی‌استیشن۵ هستند؛ یعنی کامپیوترها یا سخت‌افزارهایی هستند که حدودا سخت‌افزار نهایی پلی‌استیشن۵ را در خود جای داده‌اند و می‌توانند از همین حالا، شرکت‌های بازی‌سازی را برای ساخت بازی روی این دستگاه‌های جدید آماده کنند.

احتمالا زمان زیادی است که استودیوهای اصلی سونی، از سخت‌افزار احتمالی پلی‌استیشن۵ خبردار هستند.

مطمئنا قرار نیست در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه‌ی پلی‌استیشن۵ باشیم، مخصوصا که سونی همین حالا هم برنامه‌های بزرگی برای پلی‌استیشن۴ خود در سر دارد.

ولی باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که گفته شده است «شرکت‌های بازی‌سازی» کیت توسعه‌ی پلی‌استیشن۵ را در اختیار دارند. یعنی احتمالا زمان زیادی است که استودیوهای اصلی سونی، از سخت‌افزار احتمالی پلی‌استیشن۵ خبردار هستند.

بهترین پیش‌بینی برای عرضه‌ی پلی‌استیشن۵ سال ۲۰۲۰ است، ولی ممکن است در سال ۲۰۱۹ هم شاهد عرضه‌ی این کنسول باشیم.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Keiser

    اگه بخوان PS5 یه چیز درست حسابی از آب دربیاد باید تو ۲۰۲۰ عرضه کنن نه ۲۰۱۹!
    چون ۲۰۱۹ هنوز تکنولوژی به اون حدی نمی رسه که اجازه بده PS5 با قدرت زیاد و با قیمت کم ساخته بشه.

  2. Avatar Mr. Mohamad

    من که قراره تابستون ps4 بگیرم حالا دو دل شدم ps4 بگیرم یا صبر کنم تا ps5 بیاد؟؟

    1. Avatar امیر الماسی

      خوب معلومه ps4چون که بازی هاش تو ایران فراونه و قابل دسترس حالا اگه خبر درست باشه و این پلی استیشن در سال۲۰۱۹ ویا ۲۰۲۰ منتشر بشه دوسال طول میکشه تا توی ایران جا بیوفته در ضمن من خودم دو مدل پلی استیشنرو داشتم فت و اسلیم و قراره هم به زودی یه پرو بخرم به شما هم همین پیشنهادرو می کنم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه