گرانی مجدد محصولات هیوندای در بازار ایران

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هیوندای

در تازه‌ترین خبرهای داخلی خودرو، گرانی مجدد محصولات هیوندای به گوش می‌رسد. به گزارش ایران‌جیب، آسان‌موتور به عنوان نماینده و واردکننده محصولات هیوندای در بازار ایران، قیمت تعدادی از خودروهای این شرکت کره‌ای را با چند میلیون تومان نسبت به اسفند ۹۶ افزایش داده است. با این حساب، قیمت کف محصولات هیوندای یعنی النترا از ۲۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان استارت می‌خورد!

خودرو قیمت قبل (اسفند ۹۶) قیمت جدید (فروردین ۹۷)
النترا
rtl6503k7arat0u0odwx.jpg
۱۹۸/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰۴/۵۰۰/۰۰۰

توسان

too9kfgyo91zpoj0dvdn.jpg

۲۳۹/۵۶۱/۰۰۰ ۲۵۰/۴۱۶/۰۰۰

گرانی خودرو در ایران به یک اصل تبدیل شده؛ بطوری که دیگر کسی انتظار ندارد ماشین در ایران ارزان شود، بلکه هر چند ماه یا حتی هر چند هفته یک بار باید چند میلیون تومان ناقابلی به قیمت گران شده‌ی خودرو اضافه شود. حالا حسابش را کنید از همین گرانی خودرو که باعث رکود و کاهش قدرت خرید قشر متوسط ایرانی می‌شود، بسیاری می‌توانند به عنوان یک بیزینس در مارکت ایران نگاه کنند. بدین شکل که شخص یک یا چند خودرو می‌خرد، بعد چند ماه استفاده نه تنها با ضرر بلکه با سود بسیار بیشتر معامله کند.

هم چنین گفته شده قیمت سراتو مدل ۲۰۱۸ با مبلغ ۲۰۶ میلیون و ۸۵۹ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به فروش می‌رسد. سراتو و النترا به عنوان خودروهای ارزان قیمت خودروسازهای کره‌ای با قیمت بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان در ایران عرضه می‌شوند. نظر شما درمورد این افزایش قیمت‌های نجومی خودرو در ایران چیست؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    آفرین بازم قیمتشو بیشتر کنین خب دلال ها هم نون نیاز دارن
    میریم که منتظر قیمت ٢۵٠ میلیونی الانترا و سراتو باشیم
    مسئولین دست بجنبونید که سانتافه قدیم رو به ۴٠٠ میلیون برسونید
    سانتافه جدید هم باید کم کم ۶٠٠ میلیون قیمت بخوره آخه نا سلامتی اینجا ایرانه زشته تورو خدا قیمت واقعی کارخونشو بزاریم مردم چی میگن؟کشور های همسایه چی؟

  2. Avatar شهاب

    تنها راه حل نخریدن هست در غیر اینصورت این وضعیت ادامه دارد…

  3. Avatar پویا

    چون از دید خیلیا لیاقت ما ایرانیا بهترینها نیست. خودرویی که تو دنیا ارزونه رو ما باید با گرانترین قیمت در حد پول یک مرسدس بنز بخریم. واقعا موندم فرق کرمان خودرو با دلال ماشین چیه که قیمت کارخانه با دلال یکی هستش.
    متاسفم برای خودمون

  4. Avatar sm.mosavi

    نظر شما درمورد این افزایش قیمت‌های نجومی خودرو در ایران چیست؟

    من که میگم از این بهتر نمیشه…
    فقط ای کاش این گرانی شامل همه ی مدل های دیگه ماشین ها میشد تا اون ها رو هم بتونیم راحت تر خرید کنیم
    از نمایندگی هیوندای و صنعت مافیایی خودرو مچکریم
    موفق باشید

  5. Avatar احسان

    نظر خاصی ندارم
    فقط جا داره از مسئولین امر تشکر کنم!

  6. Avatar طاها

    مگه نظری هم میتونیم داشته باشیم ، هر روز شاهد افزایش نجومی قیمت محصولات اعم از خودرو و الکترونیکی هستیم ولی هیچ مسئولی نه در این باره صحبت میکنه و نه پاسخی میشنویم ، قطعا خیر و صلاح کشور در این مورد هم لحاظ شده !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه