گرد و خاک ویندوز ۱۰ ادامه دارد

۱۳ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ویندوز ۱۰ همچنان آمار شگفت‌انگیزی از خودش به جا می‌گذارد

 

براساس اطلاعات منتشر شده ویندوز ۱۰ تا این لحظه روی بیش از ۱۸.۵ میلیون سیستم نصب شده است.

 

راساس اخبار منتشر شده از سوی NeoWin این سیستم‌عامل جدید مایکروسافت تا این لحظه روی بیش از ۱۸.۵ میلیون سیستم نصب شده است. در بخش دیگری از این گزارش مشخص شده بیش از ۶۷ میلیون سیستم دیگر هم در انتظار دریافت ویندوز ۱۰ هستند.
آمار قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که تنها چند ساعت پس از منتشر شدن ویندوز ۱۰، این سیستم‌عامل روی ۱۴ میلیون دستگاه نصب شده است. این آمار به این موضوع اشاره می‌کردند که در هر ثانیه بیش از ۱۵۰۰ سیستم به ویندوز ۱۰ آپدیت می‌شدند.
بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ویندوز ۱۰ به شکل رایگان برای افرادی که نسخه اصلی ویندوز ۷ و ۸.۱ را دارند، عرضه می‌شود. البته این افراد تنها یکسال زمان دارند تا این سیستم‌عامل را به‌صورت رایگان دریافت کنند و پس از این زمان باید ویندوز ۱۰ را خریداری کنند.
win10
مایکروسافت پس از منتشر کردن ویندوز ۱۰، خودش را برای عرضه بخش دیگری از این سیستم‌عامل آماده می‌کند. نسخه موبایل ویندوز ۱۰ هم از اهمیت بسیار زیادی برای مایکروسافت برخوردار است و به‌همین دلیل این شرکت در چندماه گذشته روی ویژگی‌های جدید این سیتسم‌عامل تبلیغات زیادی انجام داده است. براساس اطلاعات منتشر شده این سیستم‌عامل قرار است در پاییز امسال منتشر شود و از هم اکنون خبرهای مختلفی درباره موبایل‌های جدید لومیا که با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهند شد، به گوش می‌رسد. حتی چند شرکت مختلف هم قرار است گوشی‌هایی با این سیستم‌عامل راهی بازار کنند.
 منبع: Techradar
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سهیل

    ویندوز۱۰
    گردو وخاک:))
    ویندوز اورجینال بخر گردو خاک کرک را ازبین ببر
    والا

  2. Avatar حبیب دادخواه

    ای کاش آمار تعداد کسانی که بعد از نصب و استفاده از ویندوز ۱۰ بار به سمت ویندوزهای ۸ و ۷ رفتن رو هم اعلام می کردن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه