گزینه‌ی Block به توییتر افزوده شد

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همه‌ی ما کم و بیش با توییتر و حال و هوای آن آشنا هستیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شبکه‌ی اجتماعی توییتر، آزاد بودن فعالیت هر گروه، حزب و فرد در این شبکه است. توییتر به هر شخصی اجازه می‌دهد تا در آن اصطلاحا توییت کند و محدودیتی هم برای حرف‌های زده‌شده وجود ندارد.
به این خاطر گاهی لازم می‌بینید کاربری را گزارش دهید یا نمی‌خواهید هربار که چیزی توییت می‌کند اعلان آن را بگیرید. دو گزینه‌ی گزارش (Report) و ساکت کردن (Mute) پیش از این در توییتر وجود داشت. اما مسدود کردن (Block) کاربران مزاحم، با این که کار سختی هم نبود در این شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار فرآیند پیچیده‌ای بود. برای این کار باید به نمایه‌‌ی (Profile) کاربری که می‌خواستید او را مسدود کنید رفته و در تنظیمات او گزینه‌ی Shut-Up-Forever را پیدا کرده و کارتان را انجام می‌دادید.
توییتر خبر جدیدی برای شما دارد. از روز دوشنبه ۲۴ خردادماه این شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار تصمیم‌ گرفته با افزودن گزینه‌ی Block به همان منویی که گزینه‌های Report و Mute را آنجا مشاهده می‌کردید، این فرآیند را برای شما آسان‌تر کند. این کار به راحتی در سه شماره انجام می‌شود و تمام. فرد مورد نظر دیگر نمی‌تواند توییت های شما را ببیند یا برای آن‌‌ها نظر ارسال کند؛ شما هم دیگر توییت‌های او را نخواهید دید.
توییتر راجع به این موضوع انیمیشن کوتاهی منتشر کرده. دیدن این انیمیشن جالب را از دست ندهید.

منبع: Phone Arena

Apple_WWDC2016_Banner200
E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ندا

    میشه بگیداز کجا بفهمیم کیا منو بلاک کردن.

  2. Avatar سینا

    گزینه بلاک خیلی زودتر از اینها به توییتر اضافه شده بود. من خودم تا حالا خیلی‌ها رو بلاک کردم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه