سامسونگ نسل جدید گوشی‌های تمام فلزی گلکسی A را معرفی کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سامسونگ نسل جدید سه‌گانه‌ی گوشی‌های گلکسی A5 ،A3 و A7 را با سخت‌افزار و دوربین بهبودیافته و حسگر اثرانگشت معرفی کرد.

گلکسی

سامسونگ گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶

این گوشی که قوی‌ترین مدل از این سه‌گانه است، از نمایشگری ۵٫۵ اینچی با پنل سوپر امولد و دقت Full HD استفاده می‌کند. گلکسی A7 به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای (مدل نامشخص) مجهز شده و به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۵.۱ بهره می‌برد.

همانند مدل سال گذشته، بدنه‌ی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ هم، از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده (همانند مدل‌های پرچم‌دار گلکسی S و گلکسی نوت) ولی حاشیه‌ی اطراف صفحه‌نمایش به‌شدت کاهش یافته است. این گوشی ۷٫۳ ضخامت و ۱۷۲ گرم وزن دارد که در مقایسه با مدل سال گذشته، ضخیم‌تر و سنگین‌تر شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، سه گیگابایت RAM، پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال تصویر، دوربین دوم با دیافراگم f/1.9، حسگر اثرانگشت و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

گلکسی

گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

مدل امسال گلکسی A5 در مقایسه با مدل سال گذشته کمی بزرگ‌تر شده و این بار از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی استفاده می‌کند. این نمایشگر هم سوپر امولد است و دقت Full HD را ارائه می‌دهد. پردازنده‌ای هشت هسته‌ای (با مدل نامشخص) در کنار دو گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، از مشخصات سخت‌افزاری اصلی این گوشی به‌حساب می‌آیند.

گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ هم در مقایسه با مدل سال گذشته ۰٫۶ میلی‌متر ضخیم‌تر و ۳۲ گرم سنگین‌تر شده و به ۷٫۳ میلی‌متر و ۱۵۵ گرم رسیده است. یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی در کنار دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی (دوربین اصلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر)، حسگر اثرانگشت و پشتیبانی از دو سیم‌کارت، از دیگر ویژگی‌های گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ هستند.

گلکسی

گلکسی A3 مدل ۲۰۱۶

در بین این سه گوشی، مدل A3 بیشترین پیشرفت را در مقایسه با مدل سال گذشته داشته است. نمایشگر ۴٫۵ اینچی qHD جای خود را به یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی HD 720p داده است. دوربین‌ها هم به حسگرهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 بهبود یافته‌اند ولی خبری از OIS نیست. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای نامشخص در کنار ۱٫۵ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم، سخت‌افزار گلکسی A3 مدل ۲۰۱۶ را تشکیل می‌دهند. مجددا، ضخامت و وزن این گوشی دو سیم کارته، در مقایسه با مدل سال گذشته افزایش یافته و به ۷٫۳ میلی‌متر و ۱۳۲ گرم رسیده است. متاسفانه این گوشی برخلاف دو مدل دیگر، حسگر اثرانگشت ندارد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این سه گوشی مشخص نشده است.

منبع: Samsung Mobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. ehsan

    به نظر من گلکسی A8 بهتره این سه تا گوشیه

  2. جواد

    دیجی لطفا فیلم نقد و بررسی رو برای ا۳ قرار بده ممنون

  3. AshkanSeffat

    من خودم گلکسی A7 دارم.خدا رحم کنه اینقد تاعرضه مارشمالو گوشی میدن که واس مدل ۲۰۱۵ ، galaxy A7 ، آپدیت مارشمالو نمیاد و من بدبخت میشم.

  4. Farshad

    خسته نباشه یه چیزای خیلی جزئی رو بهتر کرده که همون سال پیشم میتونست یه گوشی با این مشخصات تولید کنه ، ضخامت و وزنشم که زیاد شده !! کیو داره گول میزنه این سامسونگ ؟؟؟ که چی آخه !!

    1. حسن

      خودتو ناراحت نکن عزیزجان کسی که مجبورت نمی کنه نخر

    2. mAhdi

      ضخامت و وزن زیادش به خاطر افزایش حجم باتری و اضافه شدن حسگر اثر انگشته دیگه…!!!اینم باهات موافقم نامرد باتریشو فدای ضخامت کم کرد..میتونست باتری و ضخامتشو مثل همین کنه و امسال جنس بدنه و حسگر اضافه کنه. خودم a700fd دارم از باتریش راضی نیستم دارم میفروشمش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه