از گلکسی نوت ۷ تا راهنمای خرید لپ‌تاپ؛ خواندنی‌ترین‌های دیجیتال

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

در این نوشته می‌خواهیم خواندنی‌ترین خبرها و مقاله‌های هفته‌ی اخیر را با هم مرور کنیم. اگر در ۷ روز گذشته فرصت پیگیری اتفاقات دنیای دیجیتال را نداشتید، این مطلب را از دست ندهید؛ ما گلچینی از خبرها و مقاله‌های دیجیتالی را برای‌تان یک‌جا آورده‌ایم. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌         ‌

چه لپ‌تاپی بخرم؟

موقع خرید لپ‌تاپ به چه کسی اعتماد کنم؟ فروشنده؟ بررسی سایت‌های مرجع؟ از بین این همه لپ‌تاپ، کدام‌یک واقعا مناسب من است؟ چقدر باید هزینه کنم؟ این همه اصطلاحات فنی چه معنی‌ای دارند؟ این‌ها سوالاتی است که هنگام خرید یک لپ‌تاپ جدید، ممکن است برای هر کاربری پیش بیایند.

1

پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید لپ‌تاپ ما را مطالعه کرده و با دوستان‌تان هم به اشتراک بگذارید.

راهنمای جامع خرید لپ‌تاپ

بیوگرافی موسس مگاآپلود

«باید با ابزارهای نظارتی افسارگسیخته مبارزه کرد؛ اگر نهادهای امنیتی بدون محدودیت بر جزئی‌ترین مسایل تمام شهروندان احاطه داشته باشند آن‌وقت ممکن است روزی حاکمان به سرشان بزند و همه‌ی مخالفان‌شان را از همین طریق از سر راه بردارند؛ به همین راحتی نظام‌های دموکراتیک به نظام‌های تمامیت‌خواه بدل می‌شوند.»

2

این تنها یکی از دغدغه‌های «کیم دات‌کام» (Kim Dotcom) است. بیوگرافی کیم دات‌کام را از لینک زیر مطالعه کنید.

کیم دات‌کام؛ موسس مگاآپلود، ناقض بزرگ کپی‌رایت

دوربین آیفون

دوربین آیفون تنظیمات و امکانات کاربردی زیادی دارد ولی ممکن است پیدا کردن برخی از آن‌ها مشکل باشد. در یک مطلب جامع، سعی کردیم مهم‌ترین امکانات و تنظیمات دوربین آیفون را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می‌توان از آن‌ها برای گرفتن عکس‌های زیباتر بهره گرفت.

3

مطلب زیر را بخوانید.

راهنمای کامل تنظیمات دوربین آیفون

نوکیا ۳۳۱۰

زمانی برای ما که هنوز ضربه‌ی پنالتی تاریخی روبرتو باجو در فینال جام جهانی ۱۹۹۴ را به یاد داریم، سال ۲۰۰۰ نماد رسیدن به اوج تکنولوژی بود. حتی خیلی‌ها تصور می‌کردند در سال ۲۰۰۰ دنیا به پایان خواهد رسید.

4

در همین حال که بسیاری منتظر به پایان رسیدن دنیا بودیم نوکیا یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاریخ را معرفی کرد! مطلب زیر را از دست ندهید.

نوکیا ۳۳۱۰؛ فناناپذیر دوست‌داشتنی!

یاهو

آیا یاهو را می‌شناسید؟ نام این شرکت و سرویس‌هایش حدود ۲۰ سال است که بر سر زبان‌ها افتاده. برای بسیاری از ما تجربه‌ی‌ اینترنت، با کلنجار رفتن با سرویس‌های شرکت یاهو شروع شد. اما حالا شرکت مخابراتی ورایزن قصد خرید یاهو را دارد.

5

اما سوال اصلی اینجاست که چرا یاهو به این سرنوشت دچار شد؟ آیا یاهو به آخر خط رسیده؟

یاهو؛ سرگشته در تودرتوی زمان

گلکسی نوت ۷

کمتر از یک هفته تا معرفی «گلکسی نوت ۷» (Galaxy Note 7) باقی‌مانده است. پرچم‌دار جدید سامسونگ در تاریخ ۱۲ مرداد ماه در مراسمی ویژه معرفی خواهد شد.

6

اگر می‌خواهید بدانید که این گوشی چه چیزهایی دارد و کاربران با چه ویژگی‌هایی روبرو می‌شوند، ادامه‌ی مطلب قطعا برای شما جذاب خواهد بود.

همه‌ی آنچه باید از گلکسی نوت ۷ بدانید

حمله‌ی اینستاگرام به ویدیوهای تایم‌لپس

اینستاگرام ابتدا سرزمین عکس‌های فیلترشده را فتح کرد، سپس به ویدیوهای معمولی یورش برد و درنهایت تلاش دارد به ویدیوهای تایم‌لپس حمله کند. ولی این بار شرکت اینستاگرام به‌جای این‌که این قابلیت را به اپلیکیشن قبلی خود بیفزاید، تصمیم گرفته آن را در قالب یک اپلیکیشن iOS رایگان مجزا به نام Hyperlapse منتشر کند.

7

نقد و بررسی اپلیکیشن Hyperlapse

دسترسی سریع به اپ در مکان و زمان صحیح

آیا تابه‌حال آرزو کرده‌اید کاش می‌شد تمام اپلیکیشن‌های مورد نیازتان در زمانی که به آن‌ها نیاز دارید درست روی لاک اسکرین گوشی ظاهر می‌شدند؟ اپلیکیشن کاور لاک اسکرین دقیقا همین کار را می‌کند. این اپلیکیشن جایگزینی مناسب برای لاک اسکرین گوشی‌های اندرویدی است.

8

نقد و بررسی اپلیکیشن Cover

مچ‌بند هوشمند

گجت‌های پوشیدنی دیگر به ساعت‌های هوشمند محدود نیستند. حالا مچ‌بندهای هوشمند هم دنیای خودشان را ساخته‌اند و طرفداران پروپاقرصی دارند. اگر می‌خواهید یک مچ‌بند هوشمند بخرید، انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد.

9

در ادامه می‌توانید راهنمای خرید ما را مطالعه کنید.

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند (تابستان ۹۵)

تلگرام یا واتس‌اپ

در مطلبی از پرسیدیم که تلگرام یا واتس‌اپ، شما کدام‌یک را ترجیح می‌دهید. از نظر جهانی واتس‌اپ با داشتن بیشترین تعداد کاربر فعال، بزرگ‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان به‌حساب می‌آید. اما در ایران اوضاع کاملا برعکس است. در داخل ایران، تلگرام بیشترین تعداد کاربر فعال را دارد.

11

مطلب اصلی و نظرات‌ کاربران را می‌توانید از لینک‌های زیر ببینید.

شما بگویید: Telegram یا WhatsApp؟

Telegram یا WhatsApp؛ آنچه شما گفتید

Prisma برای اندروید

برنامه‌ی ویرایش عکس Prisma در مدت زمان کمی توانست به محبوبیت زیادی روی سیستم عامل iOS دست پیدا کند. برنامه‌ای که عکس‌ها را به شکلی هنرمندانه ویرایش می‌کند. درحالی‌که نسخه‌ی آزمایشی آن در چند روز گذشته برای برخی گوشی‌های اندرویدی عرضه شده بود، اکنون نسخه‌ی نهایی آن منتشر شده است.

12

اپلیکیشن Prisma رسما برای اندروید عرضه شد

چند نقد و بررسی

این هفته هم چندین نقد و بررسی کالای دیجیتال در دیجی‌کالا مگ منتشر شد؛ از نسل سوم یوگا تب شرکت لنوو تا دو تلفن هوشمند پرفروش هواوی. پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به تیتر بعضی از نقد و بررسی‌های ما در این هفته بیندازید.

نقد و بررسی Lenovo Yoga Tab 3

نقد و بررسی هواوی P9 لایت؛ پادشاه میان‌رده‌ها

[ویدیو] نقد و بررسی گوشی هواوی آنر ۵X در دیجی‌کالا

‌‌‌      ‌

‌‌‌      ‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه