گلکسی نوت ۵ در دو رنگ جدید معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 5 زرگلد

سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۵ را در مرداد ماه امسال معرفی کرد. این شرکت قصد دارد تا مدتی دیگر نسل جدید گوشی‌های نوت را در دو رنگ نقره‌ای تیتانیوم و رزگلد راهی بازار کند.

سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۵ را در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم و زرگلد عرضه می‌کند. این گوشی‌ها از تاریخ ۱ آبان در کشور کره به فروش می‌رسند.

شرکت سامسونگ اعلام کرد گوشی‌های گلکسی نوت ۵ در رنگ‌های رزگلد و نقره‌ای تیتانیوم در کشور کره عرضه می‌شوند. البته سامسونگ قبلا گوشی نوت ۵ با رنگ نقره‌ای تیتانیوم را معرفی کرده بود، اما آن را تا این لحظه در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده بود. از طرف دیگر مدل رزگلد این محصول می‌تواند برای خریداران بسیار جذاب باشد.

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه‌ی این مدل‌های جدید را در کشورهای مختلف اعلام نکرده است؛ اما از تاریخ ۱ آبان در کشور کره عرضه می‌شوند. مدل‌های قبلی این گوشی‌ها با حافظه داخلی‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت با قیمت‌های ۸۰۰ و ۸۶۰ دلار راهی بازار شده بودند. به احتمال زیاد مدل‌های جدید با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت با همان قیمت ۸۶۰ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

اضافه شدن رنگ زرگلد به گوشی گلکسی نوت ۵ را می‌توان واکنش سامسونگ نسبت به رنگ رزگلد آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس دانست. در اخبار گفته شده بود که کاربران از مدل زرگلد آیفون‌های جدید استقبال زیادی کرده‌اند و سامسونگ هم با عرضه‌ی این مدل تصمیم گرفته نظر کاربران را به نوت ۵ جلب کند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar hamed

    واقعا که …………

  2. Avatar نیما

    البته اگه اپل رنگ رزگلد رو پتنت نکرده باشه که بعدا از سامسونگ جریمه بگیره! 🙂

  3. Avatar DanY

    سامسونگ دوستا ، خواهشا از سر سلیقه نظر ندید!
    رنگ رزگلد iPhone 6s خیلی با صورتی سری note فرق داره که میگید کپی نیست!
    اتفاقا اصل کپیه.

    قابلیت Fotce touch!!!
    راجبش حرف نزنیم بهتره! علناً ورداشته چسبومده اونجا!!

    اسپیکر های Note 5 که اصلا شبیه سری iPhone نیست!
    مدیونی اگه فکر کنی کپی زده!
    به نظر من تنها چیزی که سامسونگ از خودش داره :

    صفحه خمیده یا Edge در S6 است.
    اینا همه یه طرف 🙂

    اون هنگروید هم یه طرف دیگه …

    1. Avatar ali sobhani

      قلم فبلت ال ای دی اعلان دو پنجره air view هر چی فکر میکنم سامسونگ هیچکدومشونو خودش نزده و هیچ شرکتی مثل اپل توی آیپد پرو کپی نکرده و ۶ پلاس هم به عنوان یک فبلت کپی نیست گالری آی او اس ۹ هم که کلــــــــــــــــــــــا هیچ شبیه سامسونگ نیست و اومد کلید پاور سمت راست کپی از سامی نبوده سامسونگ هر سال رنگ صورتی رو داشته ولی امسال فلزی بوده همون فورس تاچ سال ۲۰۱۳ اس ۴ داشت که حتی لازم نبود به صفحه دست بزنی و یک سری گزینه پیش روت میگذاشت اون اسپیکرم حرف دارم واسش ببین دوست من اگه بلندگو پشت گوشی بود رو شیشه نویز مینداخت و میشکستش جلو هم همینطور رو لبه ها هم همش دست میرفت روش لبه بالا هم که فکرشو نکن اصلا صداش در نمیاد پس پایینش بهتر بود شما هم اگه تا حالا بالا رده سامسونگ دیده باشی میفهمی چه سخت افزار قوی (سریع تر از اپل )داره من فکر میکنم شما گوشی نمیخوای که باهاش حال کنی گوشی میخوای که کلا شبیهش پیدا نشه ممنون از دیجی لطفا ثبت کن

      1. Avatar عسل

        هیچ مشکلی نداره یک شرکت رنگهای جدیدگوشیشو بزنه ولو اگر رنگهای شرکت دیگه باشه ازنظرمن ایفن به دردایران نمیخوره ,واین که سامسونگ همیشه بهترین بوده وهست من هم رنگ رزگلد نت۵ رادارم هم رنگ رزگلداس۷ وخیلیم راضیم… سامسونگ خودش نزده باشه مهم اینکه جنس گوشیش همیشه بهترین بوده وهست.

      2. Avatar عسل

        یک نکته ای که قابل توجهه بگم که بازهم خوبه سامسونگ یک کارجدید ومتفاوت ازخودش ارائه داد وصفحه ایج زد.اما اپل که همش صفحه تخت وصاف ارائه میده من خودم یک ماهه دارم از ایج اس ۷ استفاده میکنم یک قابلیتی که ایج داره صفحه شمارو تقریبا سه بعدی نشون میده واگه باورندارید حتما بخرین وامتحان کنین ایج بودن سامسونگ باعث میشه تا تاگوشی سه بعدی به نظربرسه وتصاویر زنده ترباشن ودوربین زیر اب اس۷ هم که عالیههه واقعا علی کیفیت دوربینهای گوشی سامسونگ حتی ازقیمت پایین هم همیشه خوب بوده وهست چون همیشه سامسونگ کیفیت گوشی واقعی وبیشتر ارائه میده یعنی اعدادوارقامش الکی نیستن کیفیت دوربین جلوی اس ۷ هم با ۵مگاپیکسلی بودنش واقعا عالیه طوری که انقدر که عکس شمارو خوشگل نشون میده شما به اون زیبایی نیستی! ودربین پشت هم که ۱۲ مگاپیکلسه وخلاصه این که سامسونگ گوشی هست برای حال کردن وهمیشه بهترین بوده وهست من هم الجی هم سونی هم هواوی داشتم سونی دوربینش خوبه اما گوشی نیست که بشه باهاش حال کرد هو او وی هم ازهمه لحاظ کیفیت ومخصوصا دوربین ازهمه گوشی ها پایین تره والجی هم به نظرم اصلا خوب نبوده…. خلاصه اینکه سامسونگ قابلیت ایج تک وخاص ررو ارائه داد وهمیشه بهترین بوده وهست و علاوه برگوشی عالیی بودن گوشی هست مخصوص حال کردن…

  4. Avatar امیرحسین

    واقعا که میزاشت حداقل یه ذره از رو زمان ایفون ها بگذره
    متقلب

  5. Avatar غضنفر

    مرداد ماه؟

  6. Avatar Fazel

    ای بابا، این سامسونگم دیگه شورشو درآورده

    1. Avatar ali sobhani

      توی گلکسی اس ۳ رنگ صورتی بوده اگر تقلب در کار باشه اپل تقلید کرده

  7. Avatar مهمان

    سامسونگ
    خدایی بیا سر جلسه امتحان برام تقلب کن
    دیگه تا اخرش برید
    رز گلد در نوت ۵
    ۳ دی تاچ در اس ۷
    و…………………………….
    جمش کن

    1. Avatar حسین

      دوست عزیز رنگ رز گلد اول تو نوت ۳ بود در ضمن این اپل بود که با ساختن فبلت از سامسونگ تقلید کرد

    2. Avatar ali sobhani

      اون فورس تاچ که اپل اسمشو عوض کرده ۴ سال عمرشه

  8. Avatar سامان

    حقوق چند میگیری ماهانه از اپل آقا پویا؟

  9. Avatar Pouya

    چقدر تقلب اخه خسته نشد این شرکت

    1. Avatar شاهرخ

      اولا استفاده از رنگ کپی نیست دوما اگه هم باشه نوت ۴ هم صورتی داره پس اپل کپی کرده ولی استفاده از رنگ به هیچ وجه کپی نیست و هیچ علاقه به گفتن این حرف ندارم چون اگه این کارو کنم انگار مثه تو دارم ابروی برندم رو می برم

    2. Avatar احسان

      رز گلد از زمان نوت ۳ جزو رنگهای گوشی های سامسونگ بود.”صرفا جهت اطلاع سیب دوستان!”. عرضه “فبلت” هم توسط سامسونگ همه گیر شد!!! پس ۶پلاس یک تقلب عمیق از رو دست سامسونگ بود و طمع بدست آورن بازار این دسته از گوشی ها توسط سیب عزیز!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه