شایعات به عرضه‌ی دو مدل از گوشی گلکسی S7 اشاره می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی S7

در جدیدترین شایعات منتشر شده درباره‌ی گوشی گلکسی S7 شرکت سامسونگ، این محصول یک مدل Premium Edition خواهد داشت که به نظر می‌رسد تنها در کشور کره راهی بازار خواهد شد.

گوشی گلکسی S7 شرکت سامسونگ در دو مدل Premium Edition و Special Edition راهی بازار خواهد شد.

در این اطلاعات گفته شده که گوشی جدید شرکت سامسونگ یک صفحه نمایش با کیفیت ۴K خواهد داشت و دوربینی با لنز دوگانه که توسط شرکت سونی ساخته شده، روی آن قرار گرفته است. البته در گذشته شایعه‌هایی درباره‌ی به کار رفتن دوربین جدید در گلکسی S7 منتشر شده بود.

همچنین احتمال دارد که این گوشی با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار شود. در شایعات گفته شده که گوشی گلکسی S7 با نسل جدید تراشه‌های اگزینوس در تمام کشورهای دنیا به جز آمریکا و چین عرضه می‌شود. به احتمال زیاد پرچم‌دار جدید سامسونگ با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در دو کشور آمریکا و چین منتشر خواهد شد.

تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ با پردازنده‌‌ی گرافیکی Mali-T880 که ۱۲ هسته‌دارد، ساخته شده و در مدل Premium Edition قرار گرفته است. مدل دوم گوشی گلکسی S7 که Special Edition نام دارد با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 که ۱۴ هسته‌ خواهد داشت، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

لازم به‌ذکر است که این شایعات از سوی سایت چینی Weibo منتشر شده که قبلا هم شایعات زیادی از گوشی‌های مختلف در آن قرار گرفته بودند که بیشتر آن‌ها حقیقت داشتند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: G for Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    خهخهخه یه دفعه میومد z5 premium رو میساخت دیگه ! چه کاری بود؟
    واقعا متاسفم برای همچین برندی! تا قبل از این می گفت که سونی داره کار بیهوده ای میکنه که از صفحه ۴k استفاده می کنه! اما الان خودش داره از این صفحه نمایش و لنز استفاده میکنه!
    عجبا…

  2. Avatar Mohammad3861

    دادا اصلاح کن اسنپدراگون ۸۲۰!!!! دقت کنی میبینی نوشتی ۸۱۰

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه