گلکسی S8 درامد سامسونگ را افزایش می‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعاتی که سازمان IBK Securities منتشر کرده، دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی S8 پلاس باعث افزایش درامد سامسونگ می‌شوند. این شرکت گفته که سامسونگ در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ قطعا در زمینه افزایش درامد رکورد جدیدی از خودش به جای می‌گذارد. از آنجایی که سامسونگ سال گذشته به واسطه‌ی گلکسی نوت ۷ خسارت زیادی را تحمل کرد، فروش گلکسی S8 و افزایش درامد این شرکت موضوع جالبی به حساب می‌آید. سامسونگ قبلا در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۳ بود که رکورد جدیدی در افزایش درامد از خودش به جا گذاشت. در آن زمان این شرکت کره‌ای توانست نزدیک به ۹.۲ میلیارد دلار درامد داشته باشد.

سازمان IBK Securities گفته که سامسونگ امسال ۴۹ درصد افزایش درامد در مقایسه با سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ خواهد داشت و میتواند نزدیک به ۱۱ میلیارد دلار درامد دست پیدا کند. دلیل این افزایش درآمد هم معرفی دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس اعلام شده است. همچنین شرکت سامسونگ قراردادهای جدیدی برای تولید صفحه‌های نمایش OLED ثبت کرده و می‌خواهد صفحه نمایش OLED برای آیفون ۸ تولید کند. پیش بینی می‌شود که درامد کلی سامسونگ در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۶۹ درصد افزایش پیدا کند.

منبع: zdnet

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سودآور

    گوشی گلکسی s8 گوشی واقعا خوبی هست . سخت افزار قدرتمندی هم داره . در کل من برند سامسونگ رو خیلی دوست دارم . تمام نیاز یک کاربر رو به بهترین شکل ممکن تامین میکنه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه