گوشی‌های جدید به بیش از ۴ گیگابایت رم نیاز ندارند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته بود که رم‌های شش گیگابایتی برای تلفن‌های همراه هوشمند ساخته و راهی بازار شدند. حتی شرکت وان‌پلاس گوشی‌های وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T را هم با شش گیگابایت رم راهی بازار کرد؛ اما همان‌طور که انتظار می‌رفت تعداد شرکت‌هایی که می‌خواهند از شش گیگابایت رم روی گوشی خودشان استفاده کنند زیاد نیست. به طور مثال هواوی یکی از همین شرکت‌ها به حساب می‌آید.

به‌تازگی یکی از مدیران هواوی در سایت چینی Weibo به این موضوع اشاره کرده که استفاده از ۴ گیگابایت رم برای گوشی‌های هوشمند بسیار مناسب است. «لائو شی» (Lao Shi) که یکی از مدیران هواوی است گفته که گوشی‌ها با چهار گیگابایت رم خیلی بهتر از محصولاتی با شش گیگابایت رم کار می‌کنند.

در سال ۲۰۱۴ هم «ریچارد یو» (Richard Yu) از این شرکت گفت که استفاده از صفحه نمایشی با دقت تصویر ۲K برای گوشی‌ها لازم نیست و مردم نمی‌توانند فرق بین کیفیت Full HD و ۲K را روی صفحه نمایش موبایل متوجه شوند. البته یو بعدا گفت که هواوی هم باید محصولاتی با صفحه نمایش ۲K تولید کند.

شاید در حال حاضر هم استفاده از چهار گیگابایت رم برای خیلی‌ها از گوشی‌ها مناسب باشد. ال‌جی گوشی G6 را با چهار گیگابایت رم راهی بازار کرد و شایعات هم می‌گویند که S8 سامسونگ هم با همین مقدار رم  در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شاید از سال ۲۰۱۸ موضوع افزایش رم روی گوشی‌های موبایل از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

منبع: androidauthority

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Yas

    از الان دارن کمکاری شرکت سامسونگو برای s8 جمعوجور میکنن صفحه نمایشی که گفته بودن ۴k است اما ۲k از آب دراومد سنسر اثر انگشت آه آه آه پشت گوشی رفته که واسه سامسونگ خیلی زشته دوربین دوتای هم که نداره فقدوفقد به ظاهر گوشی رسیده :-/

  2. Avatar حسن ر.

    افزایش رم می‌تواند مصرف باطری را افزایش دهد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه