گوشی‌های قدیمی هم می‌توانند ویندوز ۱۰ نصب کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که نسخه‌ی ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های نسبتا قدیمی‌تر هم به زودی عرضه می‌شود.

کاربران طبیعتا دوست دارند دستگاهی که با آن کار می‌کنند و هر سیستم عاملی که روی آن برقرار است، همیشه طبق آخرین نسخه و جدید باشد تا بتوانند از تمام اپلیکیشن‌ها و امکاناتی که برای آن عرضه می‌شود، استفاده کنند و جایی کم نیاورند.

به همین منظور مایکروسافت گفته که تا اوایل سال آینده‌ی میلادی (اواسط دی‌ماه) نسخه‌ی ویندوز ۱۰ را برای تعدادی از گوشی‌های قدیمی که سیستم عامل ویندوز دارند، ارایه خواهد داد.

شرکت قبلا (در تیرماه) اعلام کرده بود که در ماه جاری نسخه‌ی آپدیت به ویندوز ۱۰ را برای گوشی‌های لومیا که با نسخه‌ی ویندوز ۸.۱ کار می‌کنند، تامین می‌کند. ولی چشم‌مان آب نمی‌خورد؛ حالا ماه از میانه گذشته و هنوز خبری از تحقق وعده‌ی مایکروسافت نیست. ضمن این‌که زمان را عقب انداخته، دلیلی برای این کار عنوان نکرده و باز هم مانند قبل، تاریخ و روز دقیقی برای آن بیان نکرده است.

به جز همان‌هایی که در تیرماه بیان شدند، هنوز لیست دیگری از مدل‌های گوشی لومیا که آپدیت برای آن‌ها عرضه می‌شود، منتشر نشده است. پس باید همچنان منتظر جزییات خبری بیش‌تر از طرف مایکروسافت و منابع معتبر باشیم.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar CYRUS

    پروژه ویندوز موبایل یه پروژه شکست خورده هست،خود مایکروسافت اعلام کرده ویندوز موبایل تا سال ۲۰۱۸ پشتیبانی میشه،برعکس شرکتهایی مثل اپل و گوگل،مایکروسافت حرکت لاک پشتی داره که کاربران رو ناراضی کرده و به فکر مهاجرت به یه سیستم عامل دیگه هستند از جمله خود من که دیگه سمت گوشی های ویندوزی نمیرم چون از لحاظ کیفیت و پشتیبانی برنامه و سیستم عامل وضعیت فوق العاده بدی داره و مایکروسافت هیچ تاریخی برای انتشار ویندوز ۱۰ موبایل اعلام نمیکنه و فقط از کلمه بزودی استفاده میکنه،من که دیگه به مایکروسافت اعتماد ندارم چون با رفتن بیل گیتس مایکروسافت اون بازدهی و نظم خودش رو از دست داده و ساتیا نادلا قدرت رهبری مایکروسافت رو نداره.

  2. Avatar آرمان احمدیان

    واقعاً داغ دلم تازه شد!
    از اول دسامبر مرتب دارم گزینه ی آپدیت گوشیمو هر روز امتحان میکنم؛ اما خبری نیست که نیست!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه