گوشی‌های میزو با پردازنده‌های سامسونگ

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی میزو گوشی‌های مختلفی را تولید و راهی بازار می‌کند.

 

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت میزو قصد دارد گوشی‌های جدیدش را با پردازنده‌های سامسونگ راهی بازار کند.

 

این شرکت برای گوشی‌هایی که تولید می‌کند از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون ساخته شرکت کوالکاک بهره می‌برد؛ اما مدتی است که این شرکت به دنبال استفاده از چیپ‌ست‌های جدید روی گوشی‌های خودش است به همین دلیل پیشنهادهای خوبی از سوی دو شرکت سامسونگ و مدیاتک داشته است. براساس اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، میزو قصد دارد در گوشی جدید خودش از چیپ‌ست‌های Exynos شرکت سامسونگ استفاده کند.
با توجه به اخبار، این شرکت از چیپ‌ست Exynos 5430 سامسونگ در گوشی MX 5 Pro استفاده خواهد کرد. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این شرکت چینی در گوشی‌های MX5 و MX4 از چیپ‌ست‌های شرکت مدیاتک استفاده کرده است. این اقدام شرکت میزو بیانگر این موضوع است که این شرکت، سامسونگ و مدیاتک را جایگزین کوالکام کرده است.
Meizu-2
موضوع جالب توجه اینجاست که شرکت میزو هنوز گوشی MX 5 Pro را معرفی نکرده و این احتمال هم وجود دارد که با یک گوشی دیگر مواجه باشیم. به احتمال زیاد این گوشی جدید میزو از اندازه بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌های قبلی این شرکت برخوردار است و به‌نظر می‌رسد که جزو محصولات سطح بالای بازار قرار داشته باشد. بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که میزو قصد دارد برای گوشی‌های سطح بالای خودش از چیپ‌ست‌های Exynos 7420 استفاده کند.
براساس اطلاعاتی که از یک سایت چینی منتشر شده، شرکت میزو قصد دارد از چیپ‌ست‌هایی که در گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج به‌کار رفته در گوشی‌های خودش استفاده کند. چند روز پیش گوشی M1 Note از سوی این شرکت معرفی شد و شایعاتی هم درباره M2 به‌گوشی می‌رسد.
منبع: GSM Arena
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه