احتمالا سامسونگ هم گوشی‌ دارای بریدگی عرضه کند

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ دارای بریدگی

سامسونگ از معدود شرکت‌هایی است که تا حالا هیچ گوشی دارای بریدگی نمایشگر را ارائه نکرده است اما شاید این روند در آینده‌ نزدیک تغییر کند. این شرکت کره‌ای چندی پیش پتنت مربوط به نمایشگر دارای بریدگی را به ثبت رسانده است.

بریدگی فوقانی

بر اساس این پتنت، این بریدگی فوقانی واجد سنسور مجاورت، اسپیکر گوشی و دوربین سلفی است و در چهار گوشه‌ی نمایشگر هم حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارد. البته پشت این گوشی فرضی تا حد زیادی مشابه طراحی آیفون ۱۰ است. البته در دیگر تصاویر مربوط به این پتنت، شاهد گزینه‌های دیگر برای چینش دوربین دوگانه هستیم. به نظر می‌رسد سامسونگ پتنت تمام این چینش‌ها را برای محکم‌کاری ثبت کرده است.

در دومین سند، شاهد یک گوشی بهره‌مند از نمایشگر کاملا بی‌حاشیه هستیم. نمایشگر هیچ حاشیه‌ای ندارد و سوالی که مطرح می‌شود این است که پس تکلیف مواردی مانند اسپیکر گوشی و دوربین سلفی چه می‌شود.

بی حاشیه

 احتمال دیگر هم این است که این پتنت مربوط به یک نوع جدید از محافظ نمایشگر است. شاید سامسونگ تصمیم دارد خود محافظ نمایشگر تولید کند تا از خرید محافظ نمایشگر گوریلا گلس خلاص شود. اما تمام این نظرات، فقط حدس و گمان است و در حال حاظر نمی‌توان با قطعیت در مورد آن نظر داد.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان حسنخانی

    طرح اولی به نظر ایسوس میاد ولی در کمال تعجب سامسونگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه