گوشی آنر ۷A معرفی شد

۱۴ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آنر 7A

شرکت آنر گوشی جدیدی به اسم آنر ۷A را معرفی کرد.  این گوشی قرار است در دو مدل راهی بازار شود که مدل ضعیف‌تر با قیمت نزدیک به ۱۳۰ دلار و مدل قوی‌تر با قیمت نزدیک به ۱۶۰ دلار راهی بازار می‌شود.

این گوشی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد که نسبت تصویر ۱۸:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. برای این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ استفاده شده که قدرت و سرعت قابل قبولی را برای کاربران به همراه می‌آورد. سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی هم پشت گوشی قرار گرفته است.

گوشی آنر ۷A به دو دوربین پشت مجهز شده که از یک سنسور ۱۳ و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. گفته شده دوربین‌های این گوشی با کمک هوش مصنوعی می‌توانند عکس‌های بوکه و با کیفیتی ثبت کنند. دوربین این گوشی توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد و همچنین از قابلیت باز کردن قفل گوشی با تشخیص صورت هم بهره می‌برد.

این گوشی از دو سیم‌کارت و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا روی آن دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند فریم فلزی دارد و از بدنه شیشه‌ای بهره می‌برد. باتری آن هم ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. گوشی آنر ۷A در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی راهی بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه