گوشی ال‌جی G7 کی راهی بازار می‌شود؟

۲۳ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار می‌رفت که گوشی ال‌جی G7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شود، اما ال‌جی این کار را انجام نداد. گفته شده این شرکت تصمیم گرفته که G7 را از نو طراحی کند و به همین دلیل رونمایی از آن چند ماه به تاخیر افتاده است. البته در طول هفته‌های گذشته تصاویر و ویدیویی از این گوشی به بیرون درز کرده بودند. در ادامه می‌توانید ویدیوی لو رفته را مشاهده کنید.

 

در این ویدیو مشاهده می‌کنید که پرچم‌دار جدید ال‌جی صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه دارد و در صفحه نمایش آن هم یک بریدگی یا ناچ دیده می‌شود. همچنین شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز شده و در مدل‌هایی عرضه می‌شود که ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند. همچنین مشخص شده که ال‌جی G7 دوربین دوتایی خواه داشت که هر دوی آن‌ها سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارند.

براساس شایعات منتشر شده پرچم‌دار ال‌جی از هوش مصنوعی بهره می‌برد و می‌تواند کارهایی که گوشی ال‌جی V30s انجام می‌دهد را انجام دهد. همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

گزارش‌های مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی با قیمتی بین ۸۵۰ تا ۹۵۰ دلار راهی بازار می‌شود. همچنین گفته شده که این گوشی در اردیبهشت ماه معرفی و راهی بازار می‌شود. به همین دلیل انتظار می‌رود که گوشی ال‌جی V40 هم کمی دیرتر معرفی شود. گفته شده V40 در آبان ماه راهی بازار خواهد شد.

منبع: phonearena

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه