شرکت بلک‌بری وجود گوشی اندرویدی‌اش را تایید کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، شرکت بلک‌بری بالاخره وجود گوشی اندرویدی‌اش را تایید کرد. این شرکت، در کنار اعلام آمار و ارقام درآمدهای سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶، هم‌چنین گفت که گوشی جدیدشان Priv نام دارد و سیستم عامل‌اش اندروید است. البته این شرکت گفت که امنیت بالای گوشی‌های بلک‌بری، در این گوشی هم پا بر جا خواهد ماند.

گوشی جدید بلک‌بری که تا همین چند وقت پیش آن را به اسم Venice می‌شناختیم، واقعی است و Priv نام دارد.

جان چن درباره‌ی گوشی جدیدشان گفت: “امروز، می‌خواهم برنامه‌های‌مان برای عرضه‌ی گوشی اندرویدی بلک‌بری Priv را تایید کنم. گوشی Priv امنیت و کارایی بالای گوشی‌های بلک‌بری را در کنار امکان استفاده ار نرم‌افزارهای زیاد پلتفرم اندروید فراهم می‌کند.”

1

شرکت بلک‌بری هم‌چنین از ادامه‌ی توسعه‌ی سیستم عامل BlackBerry 10 گفت. این شرکت با اشاره به این موضوع که دلیل اصلی ارایه‌ی یک گوشی اندرویدی، دادن امکان انتخاب به مشتریان فعلی و جدید بلک‌بری است گفت که می‌خواهد سیستم عامل BlackBerry 10 را بروزرسانی کند. بلک‌بری می‌گوید که تا خرداد ماه سال آینده، نسخه‌ی ۱۰.۳.۳ از سیستم عامل خودشان را عرضه خواهند کرد.

البته هنوز اطلاعات بیشتری از گوشی بلک‌بری Priv منتشر نشده است و برای اطلاع از مشخصات دقیق و زمان عرضه‌ی آن باید صبر کنیم.

منبع: Crackberry

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه