۲۸ مهر ماه HTC یک گوشی با اندروید ۶.۰ معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که انتظار داشتیم شرکت HTC دیروز گوشی A9 را به نمایش در بیاورد، این اتفاق رخ نداد. این شرکت دیروز دو گوشی Butterfly 3 و مدل جدید گوشی +M9 را معرفی کرد. پس از معرفی این دو گوشی، مشخص شده که در تاریخ ۲۸ مهر ماه هم باید منتظر یک محصول جدید از سوی HTC باشیم.

احتمال دارد که شرکت HTC در تاریخ ۲۸ مهر ماه گوشی A9 را معرفی کند.

شرکت HTC اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) به صورت آنلاین یک گوشی جدید معرفی کند. تا این لحظه شایعه‌های زیادی درباره گوشی A9 منتشر شده و تصاویر مختلفی هم از آن به بیرون درز کرده است. این گوشی شباهت زیادی به آیفون دارد و جزو محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد.
شایعات گفته‌اند که این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد. یک دوبین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوبین ۴ مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود. گوشی A9 یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت Full HD دارد. برای این محصول از باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است. همچنین مشخص شده که این گوشی در شش رنگ مختلف راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از A9 را مشاهده کنید:

htca9-1-1 htca9-1-2 htca9-1-3 htca9-1-4

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه