خیز شیائومی به‌سمت تولید گوشی‌ با صفحه‌نمایش خمیده

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری و برخی ویژگی‌های گوشی Mi اج شرکت شیائومی به‌بیرون درز کرده است. شرکت سازنده در نام این دستگاه از کلمه اج به‌معنی خمیده استفاده کرده است. برهمین اساس انتظار می‌رود این شرکت جدیدترین گوشی هوشمند خود را همراه با یک صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده طراحی و در آینده معرفی کند.  

به‌تازگی جزییات سخت‌افزاری و برخی ویژگی‌های گوشی هوشمند Mi اج، جدیدترین محصول شرکت شیائومی منتشر شده است. شرکت شیائومی صفحه‌نمایش این محصول را با لبه‌های خمیده طراحی کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سازنده در این محصول از فلز استفاده کرده است. البته هنوز مشخص نیست که جنس کل بدنه‌ی این محصول فلزی است یا فقط یک فریم فلزی خواهد داشت. شیائومی در این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل استفاده کرده است. این شرکت همچنین در گوشی Mi اج ۳ یا ۴ گیگابایت رم و یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی قرار داده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که در آن یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ۱۶ هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. همچنین این گوشی قابلیت پشتیبانی از حسگر اثر انگشت را دارد.

mi-edge

همان‌طور که مشاهده می‌کنید اطلاعات منتشر شده در مورد جزییات سخت‌افزاری این محصول کامل نیست، اما همین مشخصات هم می‌تواند نشان دهد که شرکت شیائومی قصد دارد در آینده یک گوشی هوشمند با لبه‌های خمیده را رونمایی و در بازار عرضه کند.

منبع: AndroidHeadlines

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد احمدی اکبری

    من درک نمی کنم چه اصراری به صفحه خمیده است ! در صورتی که نیاز های مهمتری مثل باتری وجود دارد ، ممنون از مجله خوب دیجی کالا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه