گوشی لنوو وایب X3 عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لنوو وایب X3

گوشی لنوو Vibe X تازه، در چین رونمایی شده بود. این گوشی مدل بعدی وایب X2 است و از نظر ظاهری تفاوت اندکی با آن دارد. این‌طور که به نظر می‌رسد گوشی وایب X3 در سه مدل عرضه شده است.

هر سه مدل گوشی وایب X3 سخت‌افزارهای قدرتمندی برای صدا دارند.

از میان این سه مدل، دو مدل‌شان سخت‌افزارها و ویژگی‌های نسبتا مشابهی دارند. مدل سوم سخت‌افزارهای ضعیف‌تری دارد تا قیمت‌اش کمی پایین بیاید. هر سه‌ی این دستگاه‌ها نمایشگرهای ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر Full HD دارند و یک شیشه‌ی ۳ Gorilla Glass هم از آن محافظت می‌کند.

در مدل‌های بالارده از تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و رم ۳ گیگابایتی استفاده شده است. حافظه‌ی داخلی آنها هم ۶۴ یا ۳۲ گیگابایت ظرفیت دارد که با یک کارت حافظه‌ی microSD امکان افزایش ظرفیت آن هست. هر دو مدل، دو سیم‌کارته هستند و از اینترنت ۴G پشتیبانی می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی ۲۳ مگاپیکسل است که در آن از حسگر IMX230 سونی استفاده شده. این دوربین قابلیت فوکوس خودکار و فیلم‌برداری ۴K هم دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد. باتری این گوشی هم ۳۶۰۰ میلی‌آمپر است.

مدل سومی پردازنده‌ی دیگری دارد. این مدل به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک مجهز بوده که فرکانس آن ۱.۳ گیگاهرتز است. در این دستگاه از رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. این مدل سوم که Youth نام دارد از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن ۳۴۰۰ میلی‌آمپر بوده و جداشدنی است. هر سه مدل گوشی وایب X3 سخت‌افزارهای قدرتمندی برای صدا دارند.

مدل‌های بالارده‌ی ۶۴ و ۳۲ گیگابایتی گوشی وایب X3 به ترتیب ۴۷۰ و ۳۹۰ دلار قیمت خورده‌اند. مدل Youth هم ۳۰۰ دلار است. اینکه گوشی‌های لنوو وایب X3 در خارج از چین هم به فروش می‌روند، هنوز مشخص نیست.

وایب X3

وایب X3

منبع: Gadget 360

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرمان

    سلام ببخشید..من چند وقت پیش گوشی لنوو ایکس ۳ رو خریدم ..دیروز خواستم به اندروید ۶ ارتقا بدم..وقتی تموم شد و گوشی ریسیت شد دیگه گوشی بالا نمیاره..چی کار کنم؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه