گوشی مخصوص بازی Razer معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

اگر به بازی‌های موبایلی خیلی علاقه‌ دارید، شرکت Razer محصول هیجان‌انگیزی برای شما دارد. این شرکت امروز از اولین گوشی خودش رونمایی کرد. محصولی قدرتمند که به شکل خاص برای اجرای بازی‌های موبایلی ساخته شده است.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی ریزر به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰p مجهز شده است؛ اما گفته شده نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش آن به اندازه iPad Pro خواهد بود. به همین دلیل تصاویر بسیار با کیفیت و شفاف روی این گوشی نشان داده می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های گوشی ریزر می‌توانیم به استفاده از ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. همچنین دو بلندگوی استریو هم برای این محصول در نظر گرفته شده که از تکنولوژی Dolby Atmos هم پشتیبانی می‌کند. این تلفن همراه هوشمند به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم مجهز شده که می‌تواند زمان زیادی دستگاه را روشن نگه‌دارد. شرکت ریزر برای گوشی جدیدی که معرفی کرده سنگ تمام گذاشته و از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ استفاده کرده است. این گوشی به دوربین دوتایی مجهز شده که هر دو سنسور آن ۱۲ مگاپیکسلی است، اما یک سنسور از دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد و زاویه باز است و سنسور دیگر از دیافراگم f/2.6 برخورد است و تله‌فوتو است. از نظر سخت افزاری گوشی ریزر نظر هر کسی را به خودش جلب می‌کند؛ چرا که این گوشی از پس هر کاری بر می‌آید.

 

شرکت Razer به این موضوع اشاره می‌کند که محصولاتش از طرف گیمرها برای گیمرها ساخته شده‌اند و به همین دلیل از قطعاتی برای این گوشی استفاده کرده که کیفیت بالایی دارند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و از بلندگوهای استریو برخوردار است. خیلی از گیمرها دوست دارند که با هدفون بازی کنند. برای این کار هم یک تبدیل داخل جعبه گوشی قرار گرفته است. تبدیلی که گواهی صوتی THX دارد و می‌توانید به وسیله آن به فایل‌های صوتی ۲۴ بیتی گوش کنید. از طرف دیگر این گوشی به صورتی طراحی شده که به راحتی به اکثر کنترلرهای بازی متصل می‌شود.

از نظر ظاهر گوشی جدید ریزر چندان زیبا به نظر نمی‌رسد. وقتی این گوشی را با آیفون ایکس یا گلکسی اس ۸ مقایسه کنید، متوجه این موضوع می‌شوید. گوشی لبه‌های بزرگی دارد و بالا و پایین صفحه نمایش هم حاشیه‌های زیادی قرار گرفته است. از آنجایی که گوشی ریزر برای بازی کردن ساخته شده، این شرکت یکسری ویژگی‌های نرم‌افزاری خاص روی گوشی قرار داده است. به طور مثال این تلفن همراه هوشمند به Game Booster مجهز شده که باعث می‌شود منابع سیستم برای اجرای بازی مورد استفاده قرار بگیرند.

تلفن همراه هوشمند شرکت ریزر به اندروید ۷.۱.۱ خالص مجهز شده و احتمال دارد که در سال ۲۰۱۸ اندروید ۸.۰ هم برایش عرضه شود.

گوشی ریزر از صفحه نمایشی بهره می‌برد که شرکت شارپ آن را ساخته است. نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش Sharp IGZO این گوشی به ۱۲۰ هرتز می‌رسد که باعث می‌شود کیفیت نمایش تصاویر بسیار بالا برود.

این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۷۰۰ دلار از تاریخ ۲۶ آبان راهی بازار می‌شود.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. علی

    با سلام عزیز این گوشی کی وارد ایران میشه کی میشه خریدش

  2. فرزین

    آقای مجید نوردوست عزیز خسته نباشی بابت مطلبت ، عزیز جان این ایران میاد دیجی کالا میاره ؟

  3. امیر

    بلندگوهای واقعا قوی ای باید داشته باشه ، تقریبا هم خوش دست درستش کردن ! واقعا بدرد بازی کردن بازی هایی مثل Heartstone میخوره

  4. Mr Mjob

    گوشی خیلی خوبیه
    اگه قیمتشم خوب باشه
    طراحیش شبیه سونیه و من این طراحی رو خیلی دوست دارم

  5. مصطفی حجازی

    به نظر من که خیلی از S8 قشنگ تره. سلیقه ای دیگه، بعضی ها هم مثل من طراحی مینیمالیستی دوست دارند.

  6. شاهرخ علیپور

    خیلی مسخره و تکراری و در عین حال بی کاربرد هستش
    همه ی گوشی های اندروید این امکانات رو دارند
    عملا به جز سخت افزار قوی هیچ حرفی برای گفتن نداره
    از ریزر انتظار یه رابت کاربری جدید مثلا به سر دکمه پشت گوشی مخصوص گیم یا یک گوشی مدولار که واسه گیم طراحی شده باشه رو داشتم در عوض یه گوشی کپی رو که از زمان خودش عقب تر هستش رو رونه بازار کرده که ظاهر نه چندان جذابی داره.

    1. امیر

      خودت داری میگی سخت افزار قوی ، همین این یه ویژگی ، بقیه مدل هارو ۹-۰ می بره ! بعدشم شما از ظاهر چی میخوای؟ میخوای شبیه پرتقال برات درستش کنن که خوشگل تر باشه؟D:

    2. علی

      داداش هر چیزی ک ی گوشی گیمینگ نیاز داشته باشه ی سخت افزار قویه بعدش خیلی از چیزایی ک روشه رو پرچم دارای دیگه ندارن همونطور هم ک میشه گفت گوشی برای گیمینگ با این حال دو دوربین ۱۲ داره ک خیلی هم خوبه ۱۲۰ فرم ریت گوشی ینی هرکاری بکنی با گوشی لگ نمیزه اصلا رم هشت داره ک با یک مک بوک برابری میکه از نظر من ک ی گیمرم خیلی کارامد و طراحیشم عالیه

  7. نیما خانی

    کی میاد تو ایران؟کی می تونیم از دیجی کالا بخریمش؟ اصلا میاد ایران؟

  8. الیزابت

    خیلی شبیه سری زد سونیه

  9. میثم

    های کپی زده از رو نکست بیت رابین
    ولی قشنگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه