گوشی مرموز ال‌جی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند سال گذشته شرکت ال‌جی توانسته محصولات خوبی را راهی بازار کند. گوشی G4 هم با توجه به اینکه در کره با استقبال خوبی مواجه نشده، اما محصول خوش‌ساخت و باکیفیتی به حساب می‌آید.

 

به‌تازگی اطلاعاتی از یک گوشی معرفی نشده شرکت ال‌جی منتشر شده است.

 

درحالی که ال‌جی به تازگی مدل جدیدی از G4 را با نام G4s معرفی کرده، اطلاعاتی از یک گوشی معرفی نشده این شرکت به بیرون درز کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده در Geekbench این گوشی مرموز شرکت ال‌جی با شماره LG-F600L شناخته می‌شود. اما چیزی که باعث شده این گوشی مورد توجه قرار بگیرد، سخت‌افزار آن است. با توجه به این اطلاعات، شرکت ال‌جی برای این گوشی از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ مدل MSM8992 استفاده کرده که یک پردازنده شش هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. همچنین این گوشی از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و ال‌جی از اندروید ۵.۱ روی آن استفاده کرده است.

gsmarena_001

ال‌جی زمانی حرف F را در شماره محصولات خودش قرار می‌دهد که می‌خواهد آن‌ها را در بازار کره عرضه کند. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که این شرکت بخواهد گوشی جدیدش را تنها در کره راهی بازار کند. شماره‌ی گوشی‌های Optimus Vu و Optimus Vu II هم با F شروع می‌شدند.
به تازگی ال‌جی از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون ۸۰۸ در گوشی‌های سری G4 خودش استفاده می‌کند. به‌همین دلیل به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد گوشی G4 Note را راهی بازار کند. قبلا شایعاتی درباره این گوشی منتشر شده بود و به این موضوع اشاره می‌کردند که ال‌جی قصد دارد با عرضه این مدل با آیفون جدید رقابت کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه